• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 14:07
Situatie
SBS 2003 R2:
Exchange 2002
IIs 6.0
RSA Web Agent 5.3

Server 2003:
Ace server 7.1

Doel
Gebruikers kunnen vanaf internet middels aanmelding met hun passcode (password+tokencode) aanmelden. De verbinding met de Ace server werkt. Double sign on (als het zo heet werkt). Eerst aanmelden met windows username password, vervolgens met RSA username en tokencode.

Wanneer de settings voor single sign-on ingesteld zijn, gebeurt het volgende: Inlogscherm RSA. Succesvolle login -> OWA scherm opent zich. Krijgt alles te zin (Postvak in button, agenda button) Alleen mail laadt niet. Gezocht in de manual van RSA IIS web agent en hierin staat dat de Exchange server anonymous HTTP verkeer moet accepteren. Immers wordt de veiligheid al gegarandeerd door RSA authenticatie.

Hier loop ik vast. In dit scherm dient de anonymous toegang ingesteld te worden, maar krijg ik een non-clickable field.
Afbeeldingslocatie: http://www.scatox.nl/software/rsa/screenshot01.jpg

Suggesties?

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-01 15:13
Ziet er een beetje naar uit dat je iets hoger in de hierarchie basic authentication hebt geselecteerd, dacht ook dat iis en exchange aan elkaar gekoppeld zijn m.b.t. owa enzo. en dat ze bepaalde instellingen delen.

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

• Cai
Daar heb ik ook naar zitten kijken, echter als ik m.b.t. default security settings iets wijzig in IIS heeft dit geen invloed op de instellingen (screenshot) in Exchange.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit moet zo staan als je forms-based authentication gebruikt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Cai
Mat andere woorden, als ik forms based authentication uitzet, kan ik deze waardes aanpassen. Zo proberen.