Ik heb mijn concepttronic csm3pl gister geformatteerd (verzoek kwam dor een pop up) in windows vista naar een (standaard) NTFS system, met als resultaat dat hij niet meer werkt op de tv als media player....kan geen fat32 maken in Vista. Is dat nodig. Hoe kan ik de mdiaplayer weer te herstellen zodat ik hem weer kan gebruiken op mijn tv?
je zou hem toch moeten formateren naar FAT32 anders werkt de media center applicatie niet.
nu heb je dus een mooie USB schijf
nu heb je dus een mooie USB schijf
www.bigclan.co.uk
Verwijderd
Lekker behulpzaam van Vista.
Dat je als OS checked of ie geformatteerd is of niet kan ik inkomen, maar ga je er als OS niet mee bemoeien als er al een filesysteem op ligt... misschien is het wel met een reden zo, zoals in het verhaal van TS.
Dat je als OS checked of ie geformatteerd is of niet kan ik inkomen, maar ga je er als OS niet mee bemoeien als er al een filesysteem op ligt... misschien is het wel met een reden zo, zoals in het verhaal van TS.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 13:15 ]
Lukt via het command scherm "convert schijfletter: /FS:FAT32" niet?
Whoops, dat lukt volgens mij niet met NTFS
Whoops, dat lukt volgens mij niet met NTFS
[ Voor 27% gewijzigd door kKaltUu op 03-12-2008 13:17 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
@KKaltUu, Dit werkt wel om van FAT32 naar NTFS te gaan, maar andersom niet. Overigens hoort dit topic niet echt hier thuis, dus een kleine verhuizing.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
heb ook al geprobeerd om via cmnd (opdrachtpromt) de opdracht te geven, herkent geen fat32 format....dus hoe kan ik het NTFS naar een fat32 omzetten?
Pagina: 1