Toon posts:

Op zoek naar gratis open source webwinkel

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu enkele forums gemaakt met phpBB en weblogs met WordPress. Ik ben nu op zoek naar een open source (gratis) webwinkel wat ongeveer op dezelfde manier werkt.

Ik heb al gezocht op Google en enkele gevonden maar ik weet niet welke goed is. Ik wil een webwinkel die ik helemaal aan mijn wensen kan aanpassen door verschillende thema's te gebruiken en in de source code te rommelen.

Weet iemand een goede gratis webwinkel die net als phpBB en WordPress werkt?

Groet,
Jeroen

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:44
http://www.google.nl/sear...webshop&btnG=Zoeken&meta=

en dan kom je gauw uit bij

http://www.oscommerce.nl/ , een van de grootste en makkelijkste.

Wat had je zelf al gedaan om iets te vinden?

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-02 13:30
oscommerce de mooiste en de meest gebruikte vind ik

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Helaas is je topicstart niet helemaal zoals we dat graag zien op dit forum; zou je Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door kunnen lezen voor je een nieuw topic start? Dit topic komt over als een 'ik heb geen zin om zelf te zoeken'; en dergelijk gebrek aan eigen inzet wordt niet gewaardeerd.

Je geeft aan zelf te hebben gezocht maar niet in kunnen schatten welke 'goed' is. De eisen die je vervolgens geeft zijn echter absoluut niet specifiek en geven eigenlijk aan dat je alle gevonden shops gewoon eens zou moeten installeren om te kijken of ze voldoen aan je eisen. Mocht je dan alsnog vragen hebben kun je uiteraard een nieuw topic openen; let dan wel even op de eerdergenoemde FAQ en laat dan je groeten achterwege :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.