Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook] Aantal mails in inbox verdubbelen zichzelf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een collega van mij heeft het gekke probleem dat het aantal mails in zijn inbox in outlook zichzelf verdubbelt.

Hij heeft bijvoorbeeld 1 mailtje van pietje en als hij de volgende keer outlook opstart zijn dat er opeens 4 of 10 bijvoorbeeld. Ik bedoel dus hetzelfde mailtje met dezelfde inhoud en onderwerp maar dan meerdere keren.

Hij heeft zijn pc al helemaal opnieuw geinstalleerd maar heeft niet mogen baten.

Klinkt mij als een virus in de oren maar kan op internet niet echt iets vinden.

Heb gezocht op google op :

mails verdubbelen zichzelf
mails kopieren zichzelf
mails worden uit zichzelf meer

maar niks gevonden.

misschien zoek ik niet goed dus als iemand een goed idee heeft hoor ik het graag.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
Welke versie van Outlook en Windows gebruik je? En heb je regels ingesteld??

Sowieso krijg je meer resultaten op google als je in het engels zoekt:

Google

Hail to the king baby!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een vermoeden dat het iets heeft te maken de mailserver.... :) Wellicht laat hij een kopie staan, of iets dergelijk. Elke keer verzenden/ontvangen is weer een mailtje erbij?

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt iedere keer verzenden/ontvangen is weer een mail er bij

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zoektermen kloppen dus niet: een mail kan zichzelf niet kopieren, wel kan (een script via) je MUA dat, of ontvangt je MUA de mail N keer ;) Wat dat betreft geeft urk_forever in "[Outlook] Aantal mails in inbox verdubbe..." een veel betere zoekterm. Of natuurlijk [google=outlook dubbele mails] / http://gathering.tweakers...earchtimeout]=30#hitstart.

Zoals je ziet past dit topic beter in Officesuites en -software (behalve als je virusscanner of spamfilter bokt, maar daar kunnen we weinig aan doen), ik verplaats het dus wel die kant op en pas ik de titel aan z.d.d. ook de naam van de MUA duidelijk is. Hoe dan ook heeft een topic in B&V geen zin als je niet even de bekende info geeft over vedachte processen etc ;)

Dan (naast de tips in andere topics & Google hits): welke Office versie? Bij webmail zie je niets raars? Zie je wat raars bij pop via telnet? Etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• urk_forever
  • Laatst online: 29-11 17:06
Misschien eens de outlook logging aanzetten en kijken of daar wat in te zien is??

http://office.microsoft.c...tlook/HA011742661033.aspx

Hail to the king baby!

Pagina: 1