Toon posts:

Storend beeldscherm en geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Compal IFT00 waar ik heel tevreden over ben, alleen zodra ik deze laptop op mijn externe beeldscherm aansluit met de voeding erin stoort het scherm vrij erg (om je het voor stellen, het ziet er hetzelfde uit alsof je een een beeldscherm terugkijkt op film) als de voeding niet aangesloten is heb ik dit probleem niet

nou heb ik de accu en voeding gecontroleer, en de accu is 11.1v / 4.8 Ah en de adapter is 19v / 4.74 A, zou het hiermee te maken hebben?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
Heb je de stekker ook al eens geprobeerrd in een geaard stopcontact? Daarnaast sluit je de boel via VGA aan denk ik?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'n beetje alle stopcontacten in mijn kamer gehad, en ze doen het bij allemaal, inmiddels ook al de stekkerdoos verwisseld.

Zou heb ik een half jaartje geleden een blikseminslag gehad waardoor mijn home cinema letterlijk is opgeblazen. Ik dit probleem even uittesten in een andere kamer.

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Dit heeft mijn broer ook, weet ook niet waar het aan ligt.
Hij dacht dat het kwam doordat de voeding dichtbij de vga aansluiting zat oid., dit weet ik ook niet zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Maar het kan er niets mee te maken hebben dat de waardes van mijn adapter hoger liggen dan die van mijn accu?

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik zou het echt niet weten, je zou het kunnen proberen met een andere adapter?
Pagina: 1