Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista 64x wer.dll

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

• Bruinbaard
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 19:11
Hallo allemaal,

Ik ben erachter gekomen dat ik in mijn versie van vista de compatibility tab mis en als ik de wizard probeer op de starten krijg ik deze error: wer.dll is niet geschikt voor windows of bevat een fout.
Ik heb een tijdje lopen zoeken naar deze dll op het internet maar is moeilijk te vinden...
Zou iemand hem voor mij kunnen uploaden? Het gaat hier om de vista 64x wer.dll in de windows/system32 map.

alvast bedankt,
Bruin

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:38

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Kun je geen nieuwe van de installatie DVD kopiëren?

Je kunt ook eens "sfc /scannow" doen in de commandline. Misschien komt daar wat uit. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Bruinbaard
Ik verwacht dat de fout in de installatie zit want het is een aangepaste editie van vista(Niet door mij) zodat hij een stuk sneller is maar hij is denk ik met vlite aangepast en over dit probleem zijn meer gevallen bekend bij mensen die vlite hebben gebruikt. Dus opnieuw installeren met deze versie zou denk ik niet lukken en daar heb ik ook eigenlijk helemaal geen trek in.

[ Voor 18% gewijzigd door Bruinbaard op 02-12-2008 23:35 ]

• jimbo123
  • Laatst online: 26-03-2023
ja, dan weet je toch al waar het aan ligt?
sneller != stabieler

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Tjah, dan kun je dit soort dingen verwachten als je zelf aan het OS gaat sleutelen. Vista is trouwens niet traag, het is alleen traag met opstarten. Tip: Installeer gewoon Vista en zet je systeem in standby/hybernate als je geen zin hebt om elke keer Windows te laten booten.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Bruinbaard
Deze versie die ik heb is echt stukken sneller geloof mij, hij is speciaal gemaakt voor gamers en je haalt er ook een betere performance mee. Maarja nou heb ik dit probleem.... Nu wil COD WAW 9 van de 10 keer niet opstarten omdat iets niet goed zit met de compatibility. Is er hier niemand anders met Vista 64x die de wer.dll even voor mij kan uploaden?? Hem handmatig terugzetten schijnt te helpen.

die test in de command line gaf trouwens bij 54% beschadigde bestanden gevonden alleen uit die log word ik niet veel wijzer

[ Voor 13% gewijzigd door Bruinbaard op 02-12-2008 23:48 ]

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10
Maar waarom kopieer je hem niet van je originele DVD ?
Want ik neem aan dat als je een aangepaste hebt, je ook het origineel hebt in verband met de registratie code.

Anders zitten we jou te helpen met een illegale versie.

[ Voor 18% gewijzigd door SpiriTNL op 02-12-2008 23:50 ]

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Alstu. Have fun. ;)

• Bruinbaard
ik heb hier nog een origineel liggen alleen kan die wer.dll niet vinden als ik de cd erin stop en verken... Wie weet waar ik die moet zoeken? Heb ook al zoeken op de cd geprobeerd maar werkte ook niet.

• Bruinbaard
Ja 1000x dank! het werkt weer! Deze ga ik wel even bewaren voor als ik hem misschien ooit opnieuw installeer :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
SpiriTNL schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:48:
Maar waarom kopieer je hem niet van je originele DVD ?
Want ik neem aan dat als je een aangepaste hebt, je ook het origineel hebt in verband met de registratie code.

Anders zitten we jou te helpen met een illegale versie.
Met Vista gaat dat niet zo makkelijk aangezien de hele setup anders gaat dan bij vorige versies. Volgens mij moet je met WAIK eventueel benodigde bestanden uit de WIM-images moeten kunnen halen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bruinbaard schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:33:
Ik verwacht dat de fout in de installatie zit want het is een aangepaste editie van vista(Niet door mij) zodat hij een stuk sneller is maar hij is denk ik met vlite aangepast
Als je dat zelf niet hebt gedaan dan heb je je Vista ook niet gekocht.
Daarmee 'vervalt' hier ook je recht op ondersteuning van onze kant uit eigenlijk..

Voortaan toch maar netjes je eigen spullen regelen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.