in de FAQ vond ik niets dus vandaar dat ik hier een berichtje post. Ik heb een productreview geschreven over de Logitech Duet. Toen ik deze via Chrome wilde posten lukte dit niet (geen reactie van de server) dus toen heb ik het opnieuw geprobeerd via IE7. Toen meldde de server me dat het plaatsen gelukt was maar ik vind hem niet terug in de beheer-pagina of bij het product zelf. Wat is er mis gegaan?
Heb je hem nog in previewmodus staan? Verder zou je hem sowieso in je productreview beheer moeten kunnen zien als het gelukt is überhaupt tekst oid naar de tweakers server up te loaden.
http://tweakers.net/productreview/manager
http://tweakers.net/productreview/manager
Helaas kan ik nergens een review van je terugvinden. Ik heb dan ook geen idee wat er mis is gegaan. Mijn beste advies zou zijn om het nog eens te proberen
.
dit heb ik gedaan omstreeks 15:28 en dit was het resultaatJimp schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:40:
Helaas kan ik nergens een review van je terugvinden. Ik heb dan ook geen idee wat er mis is gegaan. Mijn beste advies zou zijn om het nog eens te proberen.

toch staat er niets bij productreview beheer. Toen ik op review bewerken klikte kreeg ik weer een leeg reviewformulier.
Regeneration schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:03:
Je bedoelt maxtrash in "review verschijnt niet"?
Reviews hoeven niet door T.net gekeurd te worden. (Vroeger wel als je een speciale vermelding wilde krijgen, de zogenaamde "userreviews" waarbij je een ster kreeg. Dat is ondertussen vervangen voor het huidige 5 sterren systeem.) Wellicht is er iets aan de hand met de review submit, maar daar kan ik niet met zekerheid iets over zeggen, omdat ik dat niet kan controlleren. Andere (hogere) Admins zouden dat dan even uit moeten zoeken.
crisp schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:48:
Ik zag wat verontrustende meldingen in onze query-error log en heb eea getracht te fixen. Het zou nu beter moeten gaan.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
he jongens wel een beetje aan de slaap denken he? Maar het werkt weer. Er stond nu een review zonder tekst (alleen waardering). Deze kon ik wijzigen en mijn teksten (die ik dus gelukkig lokaal bewaard had) in plakken. Dank
Pagina: 1