Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
Misschien is je speaker...kapot?
Uiteraard heb ik er ook aan gedacht dat de speaker kapot kan zijn, maar voordat ik hem terugstuur wil ik er zeker van zijn.
Wiethoofd, (nogmaals?) bedankt! Ze werkten op mijn mp3 speler, stom dat ik daar zelf niet aan gedacht had.
Nadat ik mijn speakers weer op mijn PC aansloot moest ik weer "zeggen" dat het speakers zijn in het geluidsmenu van mijn moederbord. Nu doen ze het weer beide!
Nogal makkelijk op te lossen, maar toch zeker bedankt!
Wiethoofd, (nogmaals?) bedankt! Ze werkten op mijn mp3 speler, stom dat ik daar zelf niet aan gedacht had.
Nadat ik mijn speakers weer op mijn PC aansloot moest ik weer "zeggen" dat het speakers zijn in het geluidsmenu van mijn moederbord. Nu doen ze het weer beide!
Dus het stekkertje zat niet goed vast?
Oslik blyat! Oslik!
Tsja, sorry voor de botte reactie. Wel fijn dat het weer werkt natuurlijk!pythagorasABC schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:48:
Uiteraard heb ik er ook aan gedacht dat de speaker kapot kan zijn, maar voordat ik hem terugstuur wil ik er zeker van zijn.
nu je het zegt, dat zou het best wel eens geweest kunnen zijn... Ik dacht zelf aan een foute instelling in het geluidsmenu. Ik ben in ieder geval blij dat het nu opgelost is.dion_b schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:53:
Dus het stekkertje zat niet goed vast?
En no problemo, Thrackan
Pagina: 1