Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Je geeft een width mee, maar geen height. Gooi die er ook eens in en kijk wat hij dan doet. Dat heeft bij mij nog wel eens geholpen
De reden dat er geen height is is omdat de inhoud variabel is. Dus als het zonder height kan.. graagTerw_Dan schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:23:
Je geeft een width mee, maar geen height. Gooi die er ook eens in en kijk wat hij dan doet. Dat heeft bij mij nog wel eens geholpen
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Daarvoor kun je toch prima 'height: auto' gebruiken, evt met een 'min-height'?ZpAz schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:40:
[...]
De reden dat er geen height is is omdat de inhoud variabel is. Dus als het zonder height kan.. graag
Dat helpt helaas ook niet.
IE heeft helaas het probleem dat je enkel Z-indexen op parent objecten kan zetten. Zorg er dus voor dat tooltip zeker direct onder je body zit, of toch op zijn minst in de zelfde container (op hetzelfde niveau) als die waar je boven wil.
z-index is inderdaad verkeerd geimplementeerd in IE t/m 7: http://therealcrisp.xs4all.nl/ie7beta/css_zindex.html
Intentionally left blank
Ik volg het niet helemaal, zou je het nader willen uitleggen?Tofu schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:50:
IE heeft helaas het probleem dat je enkel Z-indexen op parent objecten kan zetten. Zorg er dus voor dat tooltip zeker direct onder je body zit, of toch op zijn minst in de zelfde container (op hetzelfde niveau) als die waar je boven wil.
Pagina: 1