Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook 2003 IMAP - Opvolgkleurprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende is het geval: we werken hier met een aantal IMAP accounts waar we met meerdere personen in zitten te werken, ieder met Office 2003.
Nu hebben we wat discrepanties bij het markeren van mails voor opvolgen......
Als mijn collega (Office 2003 SP3) een mailtje markeert 'groen' dan kleurt de achtergrond ook groen.
Op mijn werkplek (Office 2003 SP1) staat dat mailtje echter met de vlag op 'rood' en zie ik geen specifieke achtergrondkleur.
Als ik dan zelf een mailtje markeer 'groen' dan kleurt de achtergrond wél groen, maar ziet mijn collega dat niet.

Moet ik er van uitgaan dat dit simpelweg betekent dat die flag-codes niet via IMAP standaard voor iedereen gesaved worden maar puur per werkplek hangen?
Het is namelijk nogal lastig om nu te zien hoe/wat.... Mails die mijn collega 'groen' vlagt staan bij mij namelijk nog op rood en zonder groene backgroundcolor dus kan niet zien wat er al opgepakt is...

Iemand een suggestie?
Is er eventueel een externe invoegtoepassing die dat wat beter stroomlijnt (zoals bijv. Lookout voor een snelle search) zodat het wél voor iedereen te zien is?

Verwijderd

Topicstarter
Schopperdepop! :+

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat weerhoudt je er exact van om SP3 op die werkplek te installeren dan? Dan kan je dat toch als oorzaak uitsluiten lijkt me?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Dat is al geprobeerd, maar leverde juist meer problemen op dan dat het verhielp.
Daarom een rollback gedaan naar de SP1 en nu dus alleen nog het oorspronkelijke probleem.