Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twjdeboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:31
Hallo Tweakgasten,

Ik heb een beetje een onnozele vraag en dat is dan wel:

Kan ik beter de drivers van de ATI site (snelle download met Catalyst Control Center) of van de Powercolor (Merk van men Graka, d'oh) site halen (Slow as hell en ik weet niet of er CCC bij zit)?

Heb namelijk net mijn pc opnieuw moeten installeren, maar daar zal ik jullie niet mee irriteren, maar toen zag ik dat Powercolor ook haar drivers online zet. Is er misschien verschil tussen deze drivers, en zo ja, is het de moeite waard om die andere te installeren. Ik had namelijk wat compatabiliteitsissues met Catalyst 8.7> van de ATI site en vroeg me af of ik daar misschien minder last van zou hebben met de Powercolor drivers.

Danku alvast!

Thomas de Boer

P.S. Als het in een software subforum moet, sorry maar die kon ik niet vinden :+ !

Ik weet niet hoeveel jullie eraan hebben maar dit zijn mijn specs:
Windows 'Vista' 32-bit
Intel Conroe E8400 @ 3,0 Ghz (Stock dus 8) )
Asus P5E Workstation Pro
4 GB OCZ Reaper HPC DDR2-800 @ 2.1 volt (Na veel gehannes)
Antec 900 kastje
2x Lite-On dvd brander
2x Powercolor Radeon HD4870, 512 MB
Be Quiet! Dark Power 850 Watts
ThermalRight Ultra-120 Extreme
Met een Scythe S-Flex 120 mm fan
Samsung 2232 BW Monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:59

Pinjataaa

Hit me!

Download gewoon de ATI drivers van de ATI site, die zijn vaak wat nieuwer. Verder zijn ze hetzelfde.

Powercolor is wel een leuk merk, heb er goede ervaringen mee :)

[ Voor 33% gewijzigd door Pinjataaa op 02-12-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Je kan het natuurlijk even proberen, maar volgens mij zijn die drivers gewoon hetzelfde als die van ATi zelf. Je zou versie 8.10 eens kunnen proberen, dat is de versie die Powercolor zelf aanbiedt.