Hoe kan ik op Monitor en TV tegelijk beeld krijgen

Pagina: 1
Acties:

• Mad-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 10:10
Sinds kort heb ik de DVD aangesloten op de TV. Echter zodra ik als uitvoerapp. TV kies schakelt de monitor uit..Errug lastig als de TV 10 mtr verder staat om nog de juiste knoppen te klikken. Ik draai op ME met Geforce Mx2 en driver 5.32. Ik ben dus niet opzoek naar verschillende outputs op 2 schremen wat volgens mij Twinview is maar dus Dual View. Kan dit??

Wellicht stomme vraag maar tuur nu als 3 uur in de verschillende forums maar kan het niet vinden..

Please advice....
Dank.

K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding

Verwijderd

Tja dat heb ik nou ook:(
Draai ook win2k met een v7700dlx.

Andersom gaat wel, computeren met een tv window erin, maar ja dat moet je niet hebben

[edit
Bij de weg ik gebruik de asus 6.49 drivers
[edit]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 16:25

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Koop een matrox G4x0 ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Euh, dan moet je ff van die detonator drivers installeren die dat wel ondersteunen (twinview)

• Mad-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 10:10
Thks,

heb de TV tool downed en hier zit deze optie ook op (dual screen)kan dan in iedergeval de menus goed bedienen..

Gister een hoop ellende gehad met het downloaden van een nieuwe driver. Draai nu 532 (oude situatie). De 650 geeft geen goede link naar configuratie scherm als je een tabblad clickt.. Gelukkig zit op ME de herstel mogelijkheid...Ik weet echt niet waarom het niet lukte.. Misschien omdat ik de 4-1 via drivers ooit heb geladen???

K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding