Toon posts:

Op zoek naar een 'multimedia' notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Ik ben op zoek naar een notebook die aan mijn eisen voldoet, en ik wil hem onder andere gaan gebruiken om HD films op mijn Full HD flat screen af te kunnen spelen. Ik zoek dus een notebook met een blu-ray reader en een hdmi aansluiting. Ik vraag me alleen af of de maximale kwaliteit dan haalbaar is met de notebook die ik gevonden heb, de
HP Pavilion dv5-1140ed (FU746EA).

Ik vraag me dus af of de videokaart dan wel optimaal is om het maximale uit mijn flat screen te kunnen halen.

Natuurlijk is dat niet de enige eis voor de laptop, hij moet natuurlijk ook gewoon snel genoeg zijn om op te kunnen werken, maar er hoeft niet mee gegamed te worden etc.

Ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven of deze notebook de moeite waard is ja of nee.

Alvast bedankt,
mvg,
Kevin

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
Gaat zo te zien perfect werken!

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11-2025
Lijkt me er wel geschikt voor, mooie aan die HP's is dat ze meestal een kleine afstandsbediening erin hebben zitten :) .

Vimeo, YouTube

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
Ik heb hetzelfde model maar dan met een iets langzamere AMD processor erin. Ik heb dan geen LCD om hem op aan te sluiten maar ik kan 720p kijken met 15% cpu en 1080p met 25% cpu dus dat moet allemaal gaan. En inderdaad dat afstandsbedieninkje is erg handig zo af en toe ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Ah allemaal erg bedankt voor de snelle reacties.Het lijkt erop dat dit inderdaad de keuze gaat worden :).

Ik vroeg me alleen nog een ding af: Bij de specificaties staat een resolutie van 1280x800 of iets dergelijks, maar dit heeft dus niks met de capaciteiten van de videokaart te maken maar met de capaciteit van het beeldscherm?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
Nee. Dit gaat over het interne LCD scherm wat in de laptop zit.

Verwijderd

Topicstarter
Ok alweer bedankt ;). De keuze is gemaakt, hartstikke bedankt voor de ongelofelijk snelle reacties :).

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.