Games in postbank

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 23:14
Hoi,

De postbank geeft al tijden rentepunten bij zijn spaarrekeningen. Naast je gewone rente, krijg je ook je rente in punten die je dan op de shoppagina kan besteden. Vuistregel is dat je elk object daar voor de helft in echt geld en voor de helft in rentepunten kunt bepalen. Helaas, waren de items daar altijd oninteressant of veelste duur, maar ik zag vandaag dat er recentelijk een hele serie nieuwe games op de shoppagina staan. Oftewel eindelijk iets nuttigs om je geld aan uit te geven. (Bijvoorbeeld: Fallout 3 voor E25,- en 2.500 rentepunten)

Ik denk dat deze aanbiedingen ook zeer interessant kunnen zijn zonder tweakers. Hoe kan ik ze hier het beste op attenderen?

Groetjes,

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

In elk geval niet in de Pricewatch, dat wordt een beetje ingewikkeld :P

Wat je wel zou kunnen doen is in het Shopping Forum een topic openen om producten uit de Postbank shop, die interessant zijn voor tweakers, te bespreken.

Ik zou je wel willen vragen om dan een beetje een leuke, informatieve startpost in elkaar te sleutelen en dus wat meer uitleg, voorbeelden etc. te geven dan dat je hier nu doet :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals Orion84 al zegt. Kun je een nieuw topic in /SF openen. Dit topic gaat echter dicht.

Dit topic is gesloten.