Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] sidewinder precision racing wheel werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:11
Ik heb problemen met mijn sidewinder precision racing wheel.
De ene keer herkent windows vista home premium 32 bit het stuur wel en als ik de andere dag mijn comp weer opstart dan vind hij het stuur niet terwijl ik niks anders gedaan heb dan mijn computer uit te zetten.
en wat ik ook probeer hij vind het stuur niet. Tot hij hem opeens na een paar dagen weer vind.
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kan hier niks over vinden.
En er zijn ook geen drivers onder vista.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Staat het apparaat wel onder Apparaatbeheer op het moment dat het niet gevonden wordt? Dan staat er misschien een foutcode bij.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Staat er iets in je event-log?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

koetsier88 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:09:

En er zijn ook geen drivers onder vista.
Right.
Dan worden de standaard Gamecontroller-drivers gebruikt?
Als dit tenminste niet één van de originele MS Sidewinder series is, want die zijn echt te oud en tegenwoordig unsupported.
The SideWinder family of products was discontinued by Microsoft in 2003
En doe eens een suggestie voor een duidelijker topictitel? (TR) want de huidige is niet echt je dat zeg maar ;)

[ Voor 42% gewijzigd door alt-92 op 02-12-2008 16:38 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• koetsier88
@ alt-92 : Raar dat hij mijn gehele vraag niet in de topictitel staat want ik had het wel in zijn geheel ingevuld. hoe kan ik dit veranderen
@ Noor: hoe kan ik het zien in mijn event-log
@ thecoolGamer: dat weet ik niet want dara heb ik toen niet gekeken en nu ziet hij het stuur niet meer

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

koetsier88 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:49:
@ alt-92 : Raar dat hij mijn gehele vraag niet in de topictitel staat want ik had het wel in zijn geheel ingevuld. hoe kan ik dit veranderen
Niet, dat kunnen alleen moderators.
@ Noor: hoe kan ik het zien in mijn event-log
Dat kan door naar het Configuratiescherm te gaan, dan naar Systeem en Onderhoud, kies voor Systeembeheer en druk op Logboeken. Kijk dan of er iets interessants onder het "Systeem"-logboek staat.
@ thecoolGamer: dat weet ik niet want dara heb ik toen niet gekeken en nu ziet hij het stuur niet meer
Staat er ook geen onbekend of een niet werkend apparaat in Apparaatbeheer?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• koetsier88
Er staat niks raars in het system logboek.
En er staat wel een onbekend apparaat in apparaatbeheer maar dat is een SM-buscontroller en ik weet niet of dat er mee te maken heeft
Pagina: 1