Ik wil een XBox 360 controller kopen voor m'n PC (om o.a. voorbereid te zijn op de pc versie van Mirror's Edge!), waarop Vista 32 bit draait. Ik heb al gezien waar je drivers kunt downloaden (voor het geval de herkenning niet automatisch gaat). Enige probleempje is dat de diverse info mij geen duidelijkheid geeft over het feit of ik nu echt een speciale 'XBox 360 controller for Windows' moet kopen, of dat ik ook gewoon een standaard XBox 360 (met USB-draadje natuurlijk) kan kopen! Ik krijg het idee dat ik dat laatste kan doen (standaard controller en desnoods software downloaden) en dat de apart verkochte XBox 360 controller for Windows niets anders is dan het standaardding maar dan met een driver cd. Maar in de winkel zeiden ze dat ik toch écht die aparte nodig heb... en die hadden ze dus niet. (Was Dixons, dus ja, die moet ik natuurlijk nooit geloven, maar toch...
).
Kan iemand mij het (hele korte) verlossende antwoord geven? Graag vóór 5 december?
Kan iemand mij het (hele korte) verlossende antwoord geven? Graag vóór 5 december?