Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XBox 360 controller en Vista: Windowsversie of niet...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een XBox 360 controller kopen voor m'n PC (om o.a. voorbereid te zijn op de pc versie van Mirror's Edge!), waarop Vista 32 bit draait. Ik heb al gezien waar je drivers kunt downloaden (voor het geval de herkenning niet automatisch gaat). Enige probleempje is dat de diverse info mij geen duidelijkheid geeft over het feit of ik nu echt een speciale 'XBox 360 controller for Windows' moet kopen, of dat ik ook gewoon een standaard XBox 360 (met USB-draadje natuurlijk) kan kopen! Ik krijg het idee dat ik dat laatste kan doen (standaard controller en desnoods software downloaden) en dat de apart verkochte XBox 360 controller for Windows niets anders is dan het standaardding maar dan met een driver cd. Maar in de winkel zeiden ze dat ik toch écht die aparte nodig heb... en die hadden ze dus niet. (Was Dixons, dus ja, die moet ik natuurlijk nooit geloven, maar toch... 8) ).

Kan iemand mij het (hele korte) verlossende antwoord geven? Graag vóór 5 december? ;)

Verwijderd

Nee je hebt geen speciale nodig, ik heb zelf met een 360 controller van een vriend zitten spelen, met USB.
Heb wel XP dus gebruikte Xpadder, en werkt heel goed.

• Cr1mp
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-11 04:40
werkt goed heb hem zelf ook gebruikt (xbox 360 controller met draad)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Die xbox 360 controller for windows is een draadloze versie met een speciale ontvanger voor onder windows.
De USB versie met kabel kan je standaard al onder windows gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door E-Vix op 02-12-2008 16:44 ]

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Prachtig! Bedankt! :)

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 23:44

Pathogen

Shoop Da Whoop

Die "speciale" draadloze ontvanger werkt overigens ook prima.
Pagina: 1