© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd

Dat kan je zelf echt zwaar goedkoper doen!
Whohahah
is het ook beter als deze kit?
past de koeler van deze kit op mijn radeon?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Blue Orb = 40 Piek
1 heatsink = 4 Piek
Blue orb rules, ziet er ook kewl uit.
Heatsinks kun je ook zelf maken van bv eenoude 486 cooler.
Verwijderd
Uit ervaring kan je dit het beste doen denkik:
Zoek ff in een rommeldoos een oude heatsink: Maak hem netjes in stukken, en plak die op je geheugen dmv secondelijm op hoekjes en arctic eronder. (of als je geen arctic hebt doe je er wat ander coolprut onder).
En verder een BlueOrb kopen. Als ie niet past kan je hem gewoon beetje op maat maken.
© ocf81 1981-infinity
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
nog andere zaken waar ik ram heatsinks en een blue orb of als het kan zo'n koperen hsf kan halen?
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
die van 2cool zuigt denk ik, ziet er niet uit voor die 30 dollar 30 dollar is 72 piek!!!
das veel te veel
Audi A8 W12 6.0
In zwolleOp zaterdag 24 februari 2001 22:38 schreef FDB-Ready het volgende:
Display zit in ieder geval in Zwolle, 10 min. vanaf het station
kan ik eens kijken wat ze er zoal hebben.
misschien dat ze iets hebben dat beter past?
ik dacht dat een radeon niet zo groot was.
heeft iemand maten (kan nu niet zelf meten wank ik zit niet thuis)
andere leveranciers zijn ook welkom (als ik het maar òf in de buurt van enschede op kan halen òf in een zending kan krijgen want anders ben ik weer superveel aan verzendkosten kwijt en dan kan ik beter die kit bestellen)
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
jep, in enschede, maar die is best duur, je kan beter bij funprice langs lopen, ff kijken of ze er nog eentje achter hebben liggen,Op zaterdag 24 februari 2001 17:50 schreef ocf81 het volgende:
zit er ook een display in twente?
nog andere zaken waar ik ram heatsinks en een blue orb of als het kan zo'n koperen hsf kan halen?
succes!
geef mij dan xenon maar (onder twente stadion kun je afhalen. moet wel van te voren bestellen maar dat is het verschil zeker waard (vergeleken met funprice dan, he)
bij xenon hebben ze de blue orb ook voor f 49 maar dan moet ik die ramsinks nog ergens vandaan zien te plukken en ik weet waar ik die kan kopen. niet wat voor bevestigingsmateriaal er met die orb geleverd wordt bij xenon
ik tweifel ook of ik die orb er wel op kan krijgen. hij is denk ik aan de grote kant voor mijn radeon en die met metaal omhulde dingetjes gaan misschien in de weg zitten
weet iemand waar ik warmte geleidende lijm of tape kan krijgen die het een beetje goed doet? (laat me raden, display zeker?)
ook zijn de verzendkosten bij
oc-shop hoog. (bij vooruitbetalen ben je meestal maar 10 a 15 gulden kwijt)

dit is een plaatje dat ik ff van de site van ati heb geplukt.
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Het geheugen wil meestal niet zo goed oc'en van de Radeon, zit op een gegeven moment gewoon aan zijn max.
btw. mijn Radeon doet 194/194 en daar hangt een classic cardcooler boven
anders ga ik sparen en of een waterkoelingsset kopen na wat sparen
is die set van oc-shop een beetje goed?
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd