radeon overclocking kit

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik wil mijn raeon gaan oc'en. nou gaat garbage wat bestellen in de us en hij biedt aan om meet te liften om zo de verzendkosten wat te verlichten. (zie gathering.tweakers.net/showtopic.php/131050)

bij de site die hij voorstelt (2cooltek.safeshopper.com/) staat een gf2 gts cooling kit. past deze ook op mijn radeon 32 ddr oem? (ik zit nu niet bij mijn eigen comp want ik ben bij mijn ouders dit weekeinde) heeft het ook nut om zoiets te kopen? ik wil die kaart als het ff kan boven de 183 mhz tillen alles daar boven is mooi meegenomen, maar eigenlijk boven mijn initiele doelstelling.

in het topic hebben ze nog niet gereageerd dus vandaar deze topic

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

OMG $ 30.00 dollar voor zoon kit?

Afbeeldingslocatie: http://2cooltek.safeshopper.com/images/bd0r9ma9.jpg

Dat kan je zelf echt zwaar goedkoper doen!

Whohahah :) Das echt lol

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
AAARGH 30 DOLLAR, man koop dan een Blue orb en wat heatsinks bij OC-shop ben je goedkoper uit

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
waar kan ik dat dan krijgen en hoeveel goedkoper is het?
is het ook beter als deze kit?

past de koeler van deze kit op mijn radeon?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• SaURoN
  • Niet online
www.oc-shop.nl
Blue Orb = 40 Piek
1 heatsink = 4 Piek

Blue orb rules, ziet er ook kewl uit.
Heatsinks kun je ook zelf maken van bv eenoude 486 cooler.

Verwijderd

Of ie past weet ik niet. Je kan een blueorb kopen en heatsinks bij www.oc-shop.nl

Uit ervaring kan je dit het beste doen denkik:

Zoek ff in een rommeldoos een oude heatsink: Maak hem netjes in stukken, en plak die op je geheugen dmv secondelijm op hoekjes en arctic eronder. (of als je geen arctic hebt doe je er wat ander coolprut onder).

En verder een BlueOrb kopen. Als ie niet past kan je hem gewoon beetje op maat maken.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik heb geen oude heatsinks want van alle oude onderdelen worden meestal binnen een paar maanden weer gebruikte om een systeempje te maken voor mijn vader die ze dan thuis of op zijn werk neer zet. (een piii 450 met 128 mb ram is nog zeer bruikbaar voor hem) zo gaat het al een tijdje (3 jaar) mijn 486 heeft mijn vader toen ik in '97 mijn nieuwe systeem kreeg verkocht aan een werknemer op de zaak voor iets van f 400 ofzo dacht ik.

© ocf81 1981-infinity

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 14:17
niet doen, koop een blue orb en heatsinks voor 2 piek per stuk bij DISPLAY

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
zit er ook een display in twente?

nog andere zaken waar ik ram heatsinks en een blue orb of als het kan zo'n koperen hsf kan halen?

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
kan ik nou het beste een blue orb en memory blokjes bij oc-shop gaan kopen of die kit van 2cool?

© ocf81 1981-infinity

• SaURoN
  • Niet online
mijn advies :?
Ik zelf zou voor de kit van OC shop gaan
want de Blue ORB RULES

Verwijderd

Display zit in ieder geval in Zwolle, 10 min. vanaf het station

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
blue orb natuurlijk

die van 2cool zuigt denk ik, ziet er niet uit voor die 30 dollar 30 dollar is 72 piek!!!
das veel te veel

Audi A8 W12 6.0

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 24 februari 2001 22:38 schreef FDB-Ready het volgende:
Display zit in ieder geval in Zwolle, 10 min. vanaf het station
In zwolle :? wist ik helemaal niet terwijl ik er maar 10 km vanaf woon :)

• SaURoN
  • Niet online
Maar zoals ik daar op die andere Draad kijk kun je daar ook een Blueorb voor 12 dollar bestellen, toch :?

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Hebben ze ook een website?

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
als iemand de link naar de producten pagina kan geven zou dat heel fijn zijn!

kan ik eens kijken wat ze er zoal hebben.

misschien dat ze iets hebben dat beter past?
ik dacht dat een radeon niet zo groot was.

heeft iemand maten (kan nu niet zelf meten wank ik zit niet thuis)

andere leveranciers zijn ook welkom (als ik het maar òf in de buurt van enschede op kan halen òf in een zending kan krijgen want anders ben ik weer superveel aan verzendkosten kwijt en dan kan ik beter die kit bestellen)

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 17:50 schreef ocf81 het volgende:
zit er ook een display in twente?

nog andere zaken waar ik ram heatsinks en een blue orb of als het kan zo'n koperen hsf kan halen?
jep, in enschede, maar die is best duur, je kan beter bij funprice langs lopen, ff kijken of ze er nog eentje achter hebben liggen,

succes!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
LOL funprice & ocf81 gaan op de een of andere manier niet goed samen. 2 van de 3 keer hebben ze niet wat ik zoek of hebben ze het niet tegen de prijs die ik er voor over heb.
geef mij dan xenon maar (onder twente stadion kun je afhalen. moet wel van te voren bestellen maar dat is het verschil zeker waard (vergeleken met funprice dan, he)
bij xenon hebben ze de blue orb ook voor f 49 maar dan moet ik die ramsinks nog ergens vandaan zien te plukken en ik weet waar ik die kan kopen. niet wat voor bevestigingsmateriaal er met die orb geleverd wordt bij xenon
ik tweifel ook of ik die orb er wel op kan krijgen. hij is denk ik aan de grote kant voor mijn radeon en die met metaal omhulde dingetjes gaan misschien in de weg zitten

weet iemand waar ik warmte geleidende lijm of tape kan krijgen die het een beetje goed doet? (laat me raden, display zeker?)

ook zijn de verzendkosten bij
oc-shop hoog. (bij vooruitbetalen ben je meestal maar 10 a 15 gulden kwijt)
Afbeeldingslocatie: http://www.ati.com/images/1224-249.jpg

dit is een plaatje dat ik ff van de site van ati heb geplukt.

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
welk bevetigings materiaal kan ik het beste gebruiken? die pinnetjes van de blue orb kan ik dus niet gebruiken want daat ijn geen gaatjes voor. (ati is anti-overklokker?)

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
weet iemand nog een HSF te vinden die een beetje op die van deze kit lijkt? moet ik in nederland kunnen bestellen tegen een redelijke prijs. (geen zin in dat gedoe met die douane) +/- 40 - 50 gulden?

© ocf81 1981-infinity

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik ben bang dat je erg weinig resultaat terug krijgt voor al dat plak en knip werk.
Het geheugen wil meestal niet zo goed oc'en van de Radeon, zit op een gegeven moment gewoon aan zijn max.

btw. mijn Radeon doet 194/194 en daar hangt een classic cardcooler boven ;)

• SaURoN
  • Niet online
OCF kijk zelf ook eens !!!!!!!!
www.ned-cool.nl
www.oc-shop.nl

daar kun je allemaal bestellen @!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik ga vandaag wel ff bij display kijken.

anders ga ik sparen en of een waterkoelingsset kopen na wat sparen :)

is die set van oc-shop een beetje goed?

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Volgens mij is 30 dollar 88 gulden, geen 75... Amerikanen vermelden nooit de BTW (=19% extra).
Pagina: 1