Ik had afgelopen week Iiyama gemaild over mijn Prolite E2001WSV. Ik hem nu toch al meer dan een jaar en ik had vanaf t begin al backlight leaking boven en onder aan t scherm en ook links en rechts waar t wel wat minder is,maar toch.
Vooral met donkere kleuren in t scherm is t goed te zien. Dacht eerst dat t hoorde
Maar na toch een aantal andere LCD monitoren gezien te hebben en ook t goedkope scherm van mn vrouwke eens goed bekeken te hebben,vond ik t toch wel aardig storend en niet mooi.
Belt er net een Belg die echt niet te verstaan was
Echt een gruwelijk buitenlands accent en Belgen versta ik sowieso al wat minder goed....Ik snapte dr geen hol van
Ik t servicenummer van Iiyama teruggebeld en een andere man aan de lijn gehad. Blijkt dat ze zonder morren morgen dus mn monitor komen omruilen
Garantie vanuit Iiyama is 3 jaar op dit scherm,dus is gewoon nog RMA! 
Ik ben gewoon nog steeds geheel overdonderd....Geheel onverwachts toch ineens nog contact met Iiyama gehad. Had namelijk neit verwacht er nog wat van te horen en had me al neergelegd bij het storende licht boven en onder.
aan Iiyama....ben benieuwd of t probleem morgen weg is. Heb iig morgen wel een nieuwe monitor

EDIT: Ik las wel dat sommige Samsung monitors hier ook last van hadden? Tis met film kijken bijvoorbeeld erg goed zichtbaar boven en onder, net of er een blauwige lichtgloed zeg maar van de rand van t scherm naar boven (of onder) gaat (word hoe verder van de rand minder zeg maar...gaat om een centimeter of 2 a 3)
Vooral met donkere kleuren in t scherm is t goed te zien. Dacht eerst dat t hoorde
Belt er net een Belg die echt niet te verstaan was
Ik t servicenummer van Iiyama teruggebeld en een andere man aan de lijn gehad. Blijkt dat ze zonder morren morgen dus mn monitor komen omruilen
Ik ben gewoon nog steeds geheel overdonderd....Geheel onverwachts toch ineens nog contact met Iiyama gehad. Had namelijk neit verwacht er nog wat van te horen en had me al neergelegd bij het storende licht boven en onder.
EDIT: Ik las wel dat sommige Samsung monitors hier ook last van hadden? Tis met film kijken bijvoorbeeld erg goed zichtbaar boven en onder, net of er een blauwige lichtgloed zeg maar van de rand van t scherm naar boven (of onder) gaat (word hoe verder van de rand minder zeg maar...gaat om een centimeter of 2 a 3)
[ Voor 11% gewijzigd door Lampuhkap op 02-12-2008 15:46 ]