Beste mede-Tweakers,
Ik ben nu op het punt in mijn leven dat ik wat meer geld over heb om mijn pc te upgraden.
En nu vraag ik jullie om hulp.
Mijn huidige setup (en wat ik ook wil upgraden):
Moederbord: P5SD2-X
Intel Duo Core 2.8 mHz overclocked 3.1 mHz (2 jaar oud alweer ongeveer)
Geforce 8800 GTX 768MB
Onbekend geheugen 2 GB (ook ongeveer 2 jaar oud)
Standaard CPU koeler
Antec EarthWatts,Retail, 650Watt (nog behoorlijk nieuw, maar ik wil een voeding waarbij je de kabels beter kan wegwerken)
Rest is recent nog geupgrade.
24" samsung schermpje
Recom Powerstation kast
Samsung 1TB harde schijf
G15 toetsenbord
Razer diamondback muis
Nu wil ik graag een goed systeem wat nog een tijdje mee kan qua games, wat toch niet superduur is.
Een systeem zoals die nu bijvoorbeeld in de bestbuyguide staat maar dan waarschijnlijk met 4870X2.
Enige voorwaarde is dat de nieuwe onderdelen per maand worden toegevoegd, dus niet alles in een keer.
Misschien 2 onderdelen per maand.
Mijn vraag is dus, wat zouden jullie veranderen, wanneer, en waarmee?
Dit is niet uit luiheid, ik ben al een tijdje aan het rondkijken, maar simpelweg omdat ik een newb/noob ben op hardwarefront.
p.s. omdat ik per maand upgrade is het misschien makkelijk als je aangeeft of een onderdeel in de toekomst (volgende maand, over 2 maanden etc.) interessant is ivm prijs/release/etc.
Ik ben nu op het punt in mijn leven dat ik wat meer geld over heb om mijn pc te upgraden.
En nu vraag ik jullie om hulp.
Mijn huidige setup (en wat ik ook wil upgraden):
Moederbord: P5SD2-X
Intel Duo Core 2.8 mHz overclocked 3.1 mHz (2 jaar oud alweer ongeveer)
Geforce 8800 GTX 768MB
Onbekend geheugen 2 GB (ook ongeveer 2 jaar oud)
Standaard CPU koeler
Antec EarthWatts,Retail, 650Watt (nog behoorlijk nieuw, maar ik wil een voeding waarbij je de kabels beter kan wegwerken)
Rest is recent nog geupgrade.
24" samsung schermpje
Recom Powerstation kast
Samsung 1TB harde schijf
G15 toetsenbord
Razer diamondback muis
Nu wil ik graag een goed systeem wat nog een tijdje mee kan qua games, wat toch niet superduur is.
Een systeem zoals die nu bijvoorbeeld in de bestbuyguide staat maar dan waarschijnlijk met 4870X2.
Enige voorwaarde is dat de nieuwe onderdelen per maand worden toegevoegd, dus niet alles in een keer.
Misschien 2 onderdelen per maand.
Mijn vraag is dus, wat zouden jullie veranderen, wanneer, en waarmee?
Dit is niet uit luiheid, ik ben al een tijdje aan het rondkijken, maar simpelweg omdat ik een newb/noob ben op hardwarefront.
p.s. omdat ik per maand upgrade is het misschien makkelijk als je aangeeft of een onderdeel in de toekomst (volgende maand, over 2 maanden etc.) interessant is ivm prijs/release/etc.