Hallo,
Ik bezit sinds enkele dagen een lcd tv en een humax digitale ontvanger en een home cinema set. Zit nu even te kijken hoe ik eea goed aan kan sluiten.
Wil surround geluid , ook als ik digitale tv kijk. Heb de volgende aansluitingen
Humax
= Cable in (coax) hier zit de antenne kabel in
= TV / VCR coax , gaat naar tv
= scart, 1 gaat naar de tv
= scart, is nog leeg
RS 232 C (spdif) aansluiting
Audio
HTS 3500S (home cinema set)
Aux in WIT / ROOD tulp aansluiting
AUX line out WIT / ROOD Tulp aansluiting
Video
Digital in Rood / Zwart
Groen / Blauw
CVBS aanlsuiting
Svideo
Scart.
Heb nu de scart in gebruik voor weergave van de dvd.s. Heb dan wel surround geluid. Wanneer ik digitale tv kijk en de home cinema aanzet blijf ik het geluid van TV zender horen (die ingeschakeld is door het aanzetten van de TV).
Graag hoor ik van iemand hoe ik eea aan moet sluiten. Neem aan dat je met digitale tv ook surround geluid kan horen toch?
Alvast bedankt
Ik bezit sinds enkele dagen een lcd tv en een humax digitale ontvanger en een home cinema set. Zit nu even te kijken hoe ik eea goed aan kan sluiten.
Wil surround geluid , ook als ik digitale tv kijk. Heb de volgende aansluitingen
Humax
= Cable in (coax) hier zit de antenne kabel in
= TV / VCR coax , gaat naar tv
= scart, 1 gaat naar de tv
= scart, is nog leeg
RS 232 C (spdif) aansluiting
Audio
HTS 3500S (home cinema set)
Aux in WIT / ROOD tulp aansluiting
AUX line out WIT / ROOD Tulp aansluiting
Video
Digital in Rood / Zwart
Groen / Blauw
CVBS aanlsuiting
Svideo
Scart.
Heb nu de scart in gebruik voor weergave van de dvd.s. Heb dan wel surround geluid. Wanneer ik digitale tv kijk en de home cinema aanzet blijf ik het geluid van TV zender horen (die ingeschakeld is door het aanzetten van de TV).
Graag hoor ik van iemand hoe ik eea aan moet sluiten. Neem aan dat je met digitale tv ook surround geluid kan horen toch?
Alvast bedankt