Toon posts:

poort openen speedtouch 780

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik moet op poorten open zetten op mijn speedtouch st780. Nou heb ik gelezen dat portforward een super prog is, maar hij ondersteund mijn versie van modem niet dus kan ik deze niet gebruiken. Dus nou moet ik het handmatig gaan instellen.

Your network must be configured to allow Steam access to the following ports:
Steam Client

* UDP 27000 to 27020 inclusive
* TCP 27020 to 27050 inclusive

Dedicated or Listen Servers

* TCP 27015 (SRCDS Rcon port)

Dit is wat ik dus moet doen. Ik heb al wat rondgeneuzen in me modem configuratie maar heb geen idee of ik nou wel het juiste aan het doen ben. hier ben ik gekomen

http://zaanzone.zimg.nl/members/album/00000003631/488301.jpg

maar hoe moet ik dit nou invullen met de gegevens die ik heb gekregen.
ik heb ook meerdere keren het grote poortmapping verhaal door gelezen, maar ik snap het gewoon echt niet.

en het TCP gebeure waar moet ik dat nou invullen

bedankt alvast

ps
zojuist heb ik dit gevonden. Hier staat een soort van beschrijving maar nog steeds weet ik niet waar ik het een en ander moet invullen of heb ik gewoon teweinig info gekregen op de supoort steam pagina ?

http://portforward.com/en...eedtouch780v6/Azureus.htm

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 13:26 ]

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 11:59

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Er staat anders toch precies wat je moet doen...

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-03 20:54
Op de site portforward.com staat alles perfect uitgelegd. Je hoeft alleen de stapjes te volgen.
Het komt er op neer dat je eerst de poortregel moet aanmaken en dan moet je hem toekennen aan een
aangesloten netwerkapparaat.

Verwijderd

Topicstarter
ja meer ik zie veel verschillende cijfers staan en weet niet welke ik moet gebruiken, nee ik hou me niet dom ik snap het allemaal niet meer en ben er toch al een aardige tijd mee bezig

Verwijderd

Topicstarter
Frank1973 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:01:
Er staat anders toch precies wat je moet doen...
oftewel vertaald naar www.google.nl tenslotte staan alle antwoorden toch op internet
alleen heb ik een duw nodig in de goede richting toch bedankt !