Zuinig maar toch krachtige game PC

Pagina: 1
Acties:

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-01 00:43
Ik wil eigenlijk een PC samenstellen maar ik zoek iets zuinig maar toch krachtig als het spelletjes speelt. Genoeg om de laatste nieuwe spelletjes op volledige details te kunnen spelen bij 1440x900.
Ik heb nu een zware Game pc maar vind het stroomverbruik zodanig hoog dat ik deze wil vervangen door iets zuiniger.
Wat zijn hiervoor goede componenten.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zoals je al zegt Krachtig en Zunig gaat vaak niet samen! Maar je kan met energie profielen wel wat verbruik afschraven. En ja je kan ook bijvoorbeeld met tooltjes de cpu en gpu langzamer laten draaien. Maar veel winst is hier niet.

Wat wel helpt om het optimale te zoeken. NIet de snelste maar de efficienste cpu's en gpu's die doen wat je wil maar wel behoorlijk zuinig zijn.

Tuurlijk probeer maar een website te vinden die ook nog over het gebruik van videokaarten gaat. Of moederborden!

...of je hebt een supergame pc voor de game sessies en een tweede zuinige pc voor het werk/email/etc! De PC waar je nu op zit is die nog goed? Dan kan die misschien wel als werk pc nog een paar jaar draaien!

There is no place like ::1

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
neem bijv. een 4850e zuinig niet supersnel.
En een 4850 oid?