Toon posts:

Wat is 2e hands waard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(Hoort dit topic hier?):?
Ik zie regelmatig tweedehands computers voor spotprijzen.
Ik probeerde zelf een kwijt te raken, die heb ik nu verkocht voor een lagere prijs dan dat ik eigenlijk wou.
Is het niet belachelijk dat men voor een computer waar f 900,- voor gevraagd wordt, maar f 550,- voor geboden wordt of wat dacht je van f 1100,- -> f 625,-?
Ik heb het volgende systeem voor f 750,- verkocht:
Dell optiplex 300
64 Mb
6,4 GB
CD-Rom
FDD
video/sound/netwerk onboard
56k6 hardware modem
scrollmuis
toetsenbord

Het bedrag is me net hoog genoeg, maar ik had er eerst meer voor gevraagd, maar dan raak je hem gewoon niet kwijt.

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Computers dalen gewoon HEEL snel in waarde, daardoor is het niet gek dat je iets 2e hands voor een veel lagere prijs koopt, het is gewoon al verouderd..

en verder is het voor computerspullen ook wel handig om garantie te hebben, MOCHT er een keertje iets er spontaan mee ophouden..

Verwijderd

Topicstarter
Toch snap ik het niet helemaal, ik heb dit systeem (behalve het modem) op een beurs zien staan voor f 850,- (moest je ook nog naar toe: OV$$$$ en f 11,- entree), ze gingen als warme broodjes!!

P.s waar vind ik het veriticale streepje voor de frusty op m'n keyboard?:?

Verwijderd

Enig idee wat ik kan krijgen voor fl 200 ?

ik heb al:

Monitor
VGA kaart
Cd-rom/geluidskaart/boxjes
muis

ik zoek dus een "kale" computer..

Verwijderd

Mijn P60 ;)

Nee ff serieus, kijk eens op een veilng-site of ga eens naar een dumpdag, ik weet niet of je met 200.- ver komt maar het is het proberen waard.

Verwijderd

Na 18 maanden heb je weer een pc die voor hetzelfde geld twee maal zoveel snelheid biedt (althans de processor).

En wat is er op tegen om minder te bieden dan er gevraagd wordt? Is toch normaal. Mensen hebben vaak geen idee wat een 2 hands pc nou eenmaal waard is, d.w.z. ze overschatten de waarde nogal.

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
Kvin ut ook belachelijk....
Khad vandaag om te kijken wat mijn syteem nog waard was het op marktplaats.nl aangeboden. Ik heb nou 1 bod via mail van 2600 gulden voor dit syteem:

MSI k7tm Pro socket A moederbord
Duron 700mhz
256mb pc133 siemens geheugen
40.9 Gig maxtor 7200
MSI geforce 2mx tv-out
DVD 12x40 multiread
CDRW 6x4x24
Soundblaster live! value 1024
4 point surround + subwoofer
Thermometer voor de temp van de proc + baybus voor de extra ventialtoren
Realtek Ne2000 10mb netwerkkaart
LG flatron 775FT 100% vlak scherm 17" 0,24
philips vesta WEBCAM usb
Mustek 1200cp+ 48bit scanner
microfoon
Direct acces keyboard waar mee de DVD, winamp, volume en internet mee kan regelen
scrollmuis
HP 930c
software:
MS windows 2000 prof service pack 1
MS windows 98se
Linux mandrake
Office 2000
DVD, brand, internet, scan, print en webcam software.
Spellen:
Quake 3, Unreal tournament, Counterstrike, Hitman, Red alert 2, devils inside, soulbringer

waar ik 2 maanden (alleen computer+monitor dus zonder cdrw, scanner, webcam, en die junk) 4000 voor heb betaald.
Kverschoot er zelf erg van :(

Verwijderd

Dat is ook een beetje overdreven... Ik vind dat een 2e hands pc nog best wat waard is...

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
Op zondag 11 maart 2001 18:36 schreef newby het volgende:
Dat is ook een beetje overdreven... Ik vind dat een 2e hands pc nog best wat waard is...
Dat dacht ik eerst dus ook...
da viel dus vies tegen :( :(
Pagina: 1