USB sticks werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-02 13:54
In het verleden nooit problemen gehad, elke USB stick werkte perfect. Op een dag werkte geen een USB stick meer, de usb muis werkt wel nog perfect. De usb sticks worden wel herkend, het automatisch openen menu opent zich, maar laad niet door.
Als ik in deze computer kijk dan staat de usb er wel, hij opent ook de map en ik zie bestande, echter na enkele seconden loopt verkenner vast. Als ik snel een bestand open cracht dit bestand. Dit is met elke USB stick die ik probeer in alle poorten.

Waar kan dit aan liggen. De drivers heb ik opnieuw geinstalleerd. Misschien een herstel punt nemen, deze is echter van een maand geleden. Het OS is Vista SP1.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eh, wat verwacht je nu? Je geeft geen enkele specifieke informatie, noch over je hardware, noch over de software. Begin eens met een Knoppix live CD te gebruiken, en kijk of het dan wel werkt, dan weet je of het hardware of software is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat heb je reeds zelf geprobeerd? Heb je al eens met de GoT search gezocht op vergelijkbare problemen? Wat is er aan vooraf gegaan? Wat geeft de eventlog weer? Heb je al eens geprobeerd de USB drivers opnieuw te installeren, door deze eerst te verwijderen of heb je de drivers gewoon over de oude heen geinstalleerd? Kortom nog genoeg om zelf eens uit te gaan zoeken.

Op GoT gaan wij er vanuit dat je eerst zelf opzoek gaat naar een oplossing voordat je zomaar een topic opend, GoT is namelijk geen helpdesk, daarom gaat dit topic dan ook op slot. Mocht je na zelf het een en ander geprobeerd te hebben (zie bovenstaande) er dan nog niet uitkomen, voel je dan vrij een nieuw topic te openen, maar geef dan ook duidelijk aan wat je reeds zelf hebt geprobeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door _Dune_ op 02-12-2008 12:11 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.