Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 17:27
hoi allemaal.

een tijdje geleden heb ik een nieuwe telefoon sony experia x1 met windows mobile 6. Ik installeer daar braaf miomap v3.2 erop. Het installeren ging prima maar draaien hoemaar. De applicatie opstarten lukte al niet. Het rondje van wachten ging lopen maar verder gebeurde er niets. Ik heb geprobeerd TomTom 6 te installeren en daar lukte het installeren niet.
Wie weet waar het aan kan liggen. Alvast bedankt!

Klaas

Verwijderd

ligt niet aan wm6 in ieder geval :) Heb zelf een HTC P3300 met WM6.1 en het draait als een zonnetje zonder truukjes

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2008 13:17 ]

• klaasopurk
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:17:
ligt niet aan wm6 in ieder geval :) Heb zelf een HTC P3300 met WM6.1 en het draait als een zonnetje zonder truukjes
Heb jij de versie van MioMap nog geupdate oid of juist niet? Misschien dat een bepaalde update dit veroorzaakt. Heb het met en zonder updates geprobeert.

Klaas

Verwijderd

Nee, gewoon de originele 3.2 zoals geleverd op de originele SD :)

Verwijderd

Vandaag mn abbo verlengd en een HTC TouchPro erbij genomen met WM6.1 en guess what...hetzelfde probleem. Wat zoekwerk op internet leverde op dat het aan het Touchflo/HTC Home ligt, maar een oplossing is er niet voor miomap, wel voor het broertje iGO 2008

Voordat ik weer een duur pakket koop om erachter te komen ga ik hier eerst maar eens wat mee testen, maar kijk eens op forum.xda-developers.com. Hier staat meer info over dit probleem.

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-11 12:23
Probeer het is zonder dat die panels draaie?

Verwijderd

Schijnt ook met de schermresolutie te maken te hebben, anyway, tomtom 7 heb ik werkend nu dus ik vind het prima zo :)

• klaasopurk
grr ik heb em nog steeds niet aan de praat.
panels al uit gezet en wat gerommeld maar lukt niet om op te starten.

Klaas

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:13
Staan de paden wel goed in config.txt? Anders kun je misschien op xda-developers.com even rondkijken op het forum.
Pagina: 1