Hallo,
Ik heb een probleem met Deploy Studio. Ik heb een Xserve waarop ik Deploy Studio heb geinstalleerd.
Het is de bedoeling dat we images kunnen maken van de macbook en imac en ze straks terug kunnen plaatsen als de andere systemen komen, zodat we het niet allemaal handmatig hoeven te doen.
In eerste instantie was het de bedoeling dat de images weggeschreven zouden worden naar onze image server. Ik heb daarbij de volgende instellingen gebruikt:
- Network Share Point
- Protocol CIFS
- Server IP Image server
- Share point D$
- Path /
- Secure server Uitgeschakeld, Poort: 60080 (60443 is ook al geprobeerd)
Omdat het bovenstaande niet werkte heb ik geprobeerd de images op de Xserve zelf op te slaan. Hiervoor heb ik de volgende instellingen gebruikt:
- a local folder
- Location /DSRepository
Tijdens het imagen krijg ik de volgende foutmelding:
http://s183.photobucket.c...view¤t=DSCN0574.jpg
Ik heb een probleem met Deploy Studio. Ik heb een Xserve waarop ik Deploy Studio heb geinstalleerd.
Het is de bedoeling dat we images kunnen maken van de macbook en imac en ze straks terug kunnen plaatsen als de andere systemen komen, zodat we het niet allemaal handmatig hoeven te doen.
In eerste instantie was het de bedoeling dat de images weggeschreven zouden worden naar onze image server. Ik heb daarbij de volgende instellingen gebruikt:
- Network Share Point
- Protocol CIFS
- Server IP Image server
- Share point D$
- Path /
Omdat het bovenstaande niet werkte heb ik geprobeerd de images op de Xserve zelf op te slaan. Hiervoor heb ik de volgende instellingen gebruikt:
- a local folder
- Location /DSRepository
Tijdens het imagen krijg ik de volgende foutmelding:
http://s183.photobucket.c...view¤t=DSCN0574.jpg
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 09:54 ]