Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Daemon tools/alcohol problem

Pagina: 1
Acties:

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11 13:12
Hoi,

sinds gisteren werkt men daemon tools niet meer, kzou niet weten wat ik die dag geinstalled heb dat het naar de *** heeft geholpen. Als ik het probeer te uninstallen krijg ik een error met "setup is unable to validate installation", na wat googlen hebbek geprobeert het SPTD progje dat daemon tools gebruikt te uninstallen. Dit lukte en daarna kreeg ik daemon tools ook van men pc.

Nu probeer ik daemon tools terug op men pc te krijgen maar werkt nog steeds niet, evenals alcohol 51%( bij deze starte men pc zelfs niet meer op, SPTD.sys file broken, na windows herstel werkte pc terug)

kweet echt niet meer wat doen T_T zijn er nog andere emulatie softwares die NIET gebruik maken van SPTD?

mijn systeem: vista home premium 64 bit

alvast bedankt

-- ik denk dat et na een windows update is gebeurt, want had gisteren alleen dat en notepad ++ geinstalleer

• fanta22
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-11 20:13
Ik denk dat er iets in het register is achtergebleven waardoor je Deamon Tools niet kan installeren.
Een ander programma dat ik zelf gebruik is power iso dit programma werkt ook goed.