Toon posts:

Prijsindicatie Computer

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakerz..

Ik zit met een financieel probleem. Ik wil een nieuwe tv kopen, heb al een deel bij elkaar. maar wil steeds duurder zoals denk ik hier iedereen wel last van heeft _/-\o_ . Nu heb ik mijn oude gamepc nog. En aangezien ik die toch niet efficient gebruik ivm het zijn van een trotste eigenaar van de FujitsuSiemens Amilo Xi 3650 Notebook.

Nu wil mijn vader mijn pc graag kopen aangezien die van hem nog op rode diesel werkt :P . ik vond nog de offerte van deze computer en ik zou graag willen weten wat ik hier nog voor zou kunnen vangen(grove schatting).

Processor: Intel Core 2 Duo, E6300, 1.86 GHz, 1066 MHz FSB, 2 Mb cache
Moederbord: Asus P5b
Kast: Recom Backdraft zwart + plexiglas zijkant + voeding
Videokaart: Asus EN7900GS, 256 Mb DDR
Geheugen: Kingston 2 x 512 Mb DDR2, 667 MHz, Dual Channel
Harddisk: Maxtor 250 Gb, 7200 rpm, SATA II-300, 16 Mb cache
OS: Microsoft Windows XP MCE SP2 NL, inclusief licentie en CD & Upgrade CD voor vista(Home)
DVD brander: Samsung SATA dvd-brander(weet ff type maar was pakweg maand geleden iets van 25 euro ghehe)

Iemand een leuk ideetje wat ik hier nog voor kan vragen?

P.S.
Hij is nog krasloos(niet dat hem dat wat boeit) bijna 2 jaar oud nog niet echt intensief gebruikt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 23:52 . Reden: *de P.S. ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:51:
Iemand een leuk ideetje wat ik hier nog voor kan vragen?
Zie Hoeveel is mijn PC nog waard? in de CSL FAQ. Aan de hand van dat topic zul je het zelf kunnen en moeten uitzoeken :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 08:08

freddifish

schnappi !

geen beeldscherm?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die heeft hij nog wel zelf een mooie;)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Dit soort topics zijn niet meer toegestaan in de CSL, zie ook de post van gambieter.
gambieter schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:53:
Zie Hoeveel is mijn PC nog waard? in de CSL FAQ. Aan de hand van dat topic zul je het zelf kunnen en moeten uitzoeken :) .
Daarnaast kun je ook kijken wat men voor vergelijkbare computers vraagt op vraag en aanbod sites zoals va.tweakers.net.

Deze gaat op slot.

Dit topic is gesloten.