Toon posts:

Onterecht geband ???

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Onder mijn vorige user name kan ik ineens niet meer posten. Is dit een vergissing of mag ik mischien ook nig ff weten wat ik misdaan heb ???
:(:(:(:(:(:(v

Afz jans

Ah de oplossing :

[topic=132478]
Op zaterdag 24 februari 2001 01:14 schreef HlpDsK het volgende:
Owja .. 'jans' hierboven heeft een BAN. Kloontje van BSE.
En daar doe je een week over om te om te ontdekken terwijl het in mijn sig staat ????
En met een icon waarin in dikke letters BSE staat ???

(straks terug met andere ip :'()

Verwijderd

Ehh, je weet natuurlijk wat er nou met deze account gebeurt hé? Kloontjes zijn niet toegestaan, check ook je mail.

Verwijderd

En een move naar LA ..

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 02:08 schreef HlpDsK het volgende:
En een move naar LA ..
Valt daar wat te doen dan ???

Mail gecheckt, nix .

En btw de reden waarom je me geband hebt was al niks. En ik heb 2 of 3 emails gestuurd om opheldering . Je hebt nog niet eens de moeite genomen om een autoreply te laten sturen. Laat staan dat je de de foute user kans geeft om zich te rehabiliteren. Als je een beetje volwassen bent neem je dat hele forun gedoe wat minder serieus. Je staat hier toch al bekend als "Omnipresence".
Get a live, ga eens naar buiten, neem een baan of een studie.
Als het moet neem ik een ander ip nummer, een ander icon, een andere naam, is voor mij geen probleem.
In plaats daarvan zet ik in mijn sig dat ik geband ben en gebruik het zelfde icon met de letters grote vette letters BSE. Ik ben tenminste open en eerlijk en jij verschuilt je achter je mod status. Internet is een schijnwereld HlpDsk, verwar je dat niet wat teveel met het echte leven ?????

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 02:12 schreef Quatro het volgende:

[..]

Valt daar wat te doen dan ???

Mail gecheckt, nix .
Er is gemaild naar een @home adres. Het adres van originele registratie.

En wat mij betreft blijf je gebanned. Remember this?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/zielig_gedoe.gif

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Toegegeven, we waren wat laat, maar je weet best dat klonen niet toegestaan zijn op GoT.

Je bent in eerste instantie gebanned vanwege twee waarschuwingen en die "flood"-aktie in SG een paar dagen geleden.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 02:17 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Er is gemaild naar een @home adres. Het adres van originele registratie.

En wat mij betreft blijf je gebanned. Remember this?

[afbeelding]
Moet ik dat nu allemaal op gaan zoeken of krijg ik tenminste nog een fatsoenlijk normaal lijstje met quotes en links van mijn misdaden ??

En ik ben me niet bewust van enige flood action , ook daarvan graag bewijzen.
Ik heb 1 waarschuwing gehad voor het plaatsen van een vies plaatje en thats it.

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 02:41 schreef Quatro het volgende:

[..]

Moet ik dat nu allemaal op gaan zoeken of krijg ik tenminste nog een fatsoenlijk normaal lijstje met quotes en links van mijn misdaden ??
Die topics zijn getrashed. We hoeven je helemaal geen lijstje te geven. Het is gewoon duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 02:43 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Die topics zijn getrashed. We hoeven je helemaal geen lijstje te geven. Het is gewoon duidelijk.
Ah dat is pas bewijsvoering . Het bewijs vernietigen.
Als je iemand beschuldigd is het wel zo gebruikelijk om bewijs te overleggen.

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 02:45 schreef Quatro het volgende:

[..]

Ah dat is pas bewijsvoering . Het bewijs vernietigen.
Dat is geen redenatie. Je weet wat je hebt gedan. Die screenshot zegt ook genoeg. En je weet verdomde goed dat die echt is.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 02:48 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dat is geen redenatie. Je weet wat je hebt gedan. Die screenshot zegt ook genoeg. En je weet verdomde goed dat die echt is.
He HlpDsk. Ik heb gezien dat je door rood reed . Nou ja de foto was mislukt maar je heb de flits gezien en je weet zelf dat je het gedaan hebt . f 500 boete.

Ben je serieus ???

NB Mijn broer die kandidaat deurwaarder is zit hier naast me en deze hele conversatie word dus onder notarieel opzicht gevoerd.

Hij vond dat ik dat moest vertellen.

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 02:52 schreef Quatro het volgende:

[..]

He HlpDsk. Ik heb gezien dat je door rood reed . Nou ja de foto was mislukt maar je heb de flits gezien en je weet zelf dat je het gedaan hebt . f 500 boete.

Ben je serieus ???
Heel serieus. En jij zit te stangen, want je doet net als of je niet schuldig bent. Ik geloof dat Femme je hoogstpersoonlijk heeft gebanned, dus ik zou maar snel kappen met je lame gezwam. Je kunt je hier niet uit-beargumenteren. Je bent gebanned, en dat blijf je ook.

Verwijderd

Topicstarter
Je ziet toch zelf ook wel dat je argumentatie en bewijsvoering van alle kanten hapert ???

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
HAH! BSE

Jezus man, wat lame. Ik zeg eerlijk dat ik niet veel weet van het voorafgaande (boeit me ook niet), maar wat ik wil zeggen is dat wat ik hier zie echt shit is.

BSE, je bent net zo erg als die ziekte zelf :r

Edit: Ik bedoel: geBanned is gebanned, je weet zelf ook waarom neem ik aan (zoniet ben je zelf niet lekker in je bovenkamer)

Verwijderd

Topicstarter
En bovendien als ik gewild had had ik een ander ip nummer, en ander icon genoemen en er was geen haan die ernaar gekraait had.
Ik ben nog zo eerlijk om in de sig te zetten dat ik geband ben.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Op zaterdag 24 februari 2001 03:00 schreef Quatro het volgende:
En bovendien als ik gewild had had ik een ander ip nummer, en ander icon genoemen en er was geen haan die ernaar gekraait had.
Ik ben nog zo eerlijk om in de sig te zetten dat ik geband ben.
Dat had je maybe wel beter kunnen doen ja. Gewoon als geheel ander persoon en gedrag terug komen, had niemand lopen zijken

Verwijderd

Ik _hoef_ je helemaal geen bewijs te leveren. De feiten zijn zo. Dat je jezelf er nou onderuit probeert te smoezen interesseert me helemaal niks.

Verwijderd

Topicstarter
Nou groeten , tot morgen met ander ip en email enz .
:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 03:02 schreef HlpDsK het volgende:
Ik _hoef_ je helemaal geen bewijs te leveren. De feiten zijn zo. Dat je jezelf er nou onderuit probeert te smoezen interesseert me helemaal niks.
Jij beschuldigt mij dus jij moet de bewijzen leveren of zie ik dat verkeerd ?

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 03:03 schreef Quatro het volgende:
Nou groeten , tot morgen met ander ip en email enz .
:)
Ik heb echt medelijden met je. En hierbij zet ik je op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.