Toon posts:

MacBook koppelen aan extern beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn MacBook (black) koppelen aan een extern beeldscherm.
Om technische en financiele redenen kies ik niet voor een Cinema Display van Apple.
Maar zou graag de 'HP w2448hc Vivid Color 24-inch breedbeeld flat-panel' daaraan willen koppelen.
Iemand hier positieve/negatieve ervaringen mee?

Lees namelijk wat uiteenlopende meningen hier over.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi DukieDuk, welkom op GoT :)

Zoals je in Het algemeen beleid hebt kunnen lezen verwachten we hier op GoT hoge mate van eigen inzet. We verwachten we dat je eerst zelf zoekt, naar bijvoorbeeld reviews en gebruikerservaringen. Zo zijn er gebruikerservaringen te vinden op dit forum, je kunt kijken in de pricewatch of naar reviews zoeken via Google. Aan de hand van reviews en gebruikerservaringen die je daar vindt is vaak heel goed

Omdat deze productinformatie en ervaringen vaak goed te vinden zijn en wij vinden dat een Tweaker aan de hand van deze informatie prima kan bepalen of een product geschikt is, worden dit soort "wat moet ik kopen"-topics vaak gesloten. Alleen als er speciale eisen zijn kan het interessant om een dergelijk topic open te laten. De vraag is dus welke technische en financiële redenen je hebt om voor dit scherm te kiezen en bijvoorbeeld niet een scherm van Eizo, LG, Samsung, iiyama, LaCie of Dell.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/