"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi
Misschien een kabelbreuk ofzo? Probeer eens of hij weer uit gaat nadat je weer met je scherm hebt zitten spelen nadat hij wel is aangesprongen.
Ik zou verwachten dat bij kabelbreuk het scherm ook 'zomaar' uit zou kunnen gaan. Het is echter alleen het geval bij opstarten of rebooten. Als ik het scherm een beetje heen en weer wapper, dan blijft ie gewoon aan. Zou het een firmware fout kunnen zijn oid?
Zou kunnen. Ik had wel een probleem met mijn Asus A6T waar ik soms geen beeld kreeg, (backlight deed het dan weer wel) en na een paar keer opstarten of open/dicht doen wel beeld kreeg.
Als je nog garantie hebt zou ik HP toch even bellen.
Ik zou hoe dan ook even hp bellen. Wie weet is het een productiefout en willen ze die hoe dan ook wel repareren, of kunnen ze je (mocht het buiten de garantie zijn) wat meer tips geven.
Ik heb ook een linuxdistro op die laptop draaien. Kan dat een garantie issue worden?
Lijkt me niet, het gebeurt toch al voor het moment dat er uberhaupt naar een OS gekeken wordt?
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Hey, HydroDiOxide
Ik denk dat je het zelfde probleem hebt als mijn HP DV6700.
Heb begon bij mij met scherm uitvallen, wat dan op te lossen was door scherm open en dicht te klappen.
Na een tijdje werd het steeds erger.... en toen moet ik steeds op de boven rand van de behuizing van het scherm drukken.....
Helaas was toen dit mij over kwam, de garantie al verlopen.
Ben toen naar een maker der mee geweest.... hij zei of kabel breuk... of fout in het "platina" (geen idee wat dat is... ) en zei van kabelbreuk is zo op te lossen, maar als het fout is platina is kan je beter een nieuwe laptop kopen.
Heb dus een kabeltje laten vervangen,
dat heeft niet veel resultaat gehad, na een paar keer begon de ellende opnieuw.
De enige oplossing die ik heb is, niet meer het scherm dicht doen....of zelfs alleen al bewegen, want dat leid er soms ook al toe dat het scherm uitvalt....
Heb de laptop nu maar vast opengeklapt aan de muur hangen om mijn beamer aan te sturen.....
Niet een geweldige HTPC maar het werkt wel
Groetjes
Ik denk dat je het zelfde probleem hebt als mijn HP DV6700.
Heb begon bij mij met scherm uitvallen, wat dan op te lossen was door scherm open en dicht te klappen.
Na een tijdje werd het steeds erger.... en toen moet ik steeds op de boven rand van de behuizing van het scherm drukken.....
Helaas was toen dit mij over kwam, de garantie al verlopen.
Ben toen naar een maker der mee geweest.... hij zei of kabel breuk... of fout in het "platina" (geen idee wat dat is... ) en zei van kabelbreuk is zo op te lossen, maar als het fout is platina is kan je beter een nieuwe laptop kopen.
Heb dus een kabeltje laten vervangen,
dat heeft niet veel resultaat gehad, na een paar keer begon de ellende opnieuw.
De enige oplossing die ik heb is, niet meer het scherm dicht doen....of zelfs alleen al bewegen, want dat leid er soms ook al toe dat het scherm uitvalt....
Heb de laptop nu maar vast opengeklapt aan de muur hangen om mijn beamer aan te sturen.....
Niet een geweldige HTPC maar het werkt wel
Groetjes
ZB: 60HP op 2x250L Orientatie: WZW 68°; Douche-WTW; PV: 18x QCell 6390Wp Noord/Zuid, APS QS1+YC600; WP: Panasonic 7kW J-gen ; Gasloos sinds 07-2020
@Helhond. Mijn scherm valt dus heel expliciet niet 'zomaar' uit. Hij gaat soms niet aan bij: opstarten/herstarten of als het scherm is uitgegaan door idleness.
Ik zal sowieso even contact opnemen met HP om te vragen wat zij er van denken.
Ik zal sowieso even contact opnemen met HP om te vragen wat zij er van denken.
Pagina: 1