Feature 1: V&A preview toevoegen
Onlangs viel het mij op dat er veel half afgemaakte advertenties in de V&A stonden, dan strookte de titel niet met de titel van de ad na er op geklikt te hebben etc. Ook foto's die niet werden geüpload of missende teksten in de advertenties.Graag zou ik voor bovenstaande (net als met de productreviews) een previewfunctie terugzien zodat je je tekst/titel/prijs/(veilingmodus)/adresgegevens kunt controleren. Ook kan er in de tussentijd een extra check ingebouwd worden op alle invoervelden dat daar waar iets ingevuld moet worden daadwerkelijk iets ingevuld is alvorens hij met een error alsnog online gaat.
Feature 2: Productspecificatielink automatisch toevoegen
Je kunt al producten direct uit de pricewatch toevoegen aan de vraag en aanbod, vervolgens hoef je geen titel meer in te vullen en linkt hij automatisch naar het pricewatch item.Verder staat onderin Product- & contactinfo of Contact, graag zou ik hier automatisch de productinformatielink, mits deze bij het PW-item voorhanden is, daar automatisch toegevoegd zien, zodat deze overeen komt met die in de pricewatch.