Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time
Welke errors krijg je?
Heb je ook al je drivers geupdate of naar de rest van je systeem gekeken?
En juridisch gezien, je hebt bij het installeren van het spel wel de algemene voorwaarden moeten accepteren. Volgens mij ga je in je eentje niet zoveel beginnen.
[ Voor 34% gewijzigd door Dekaasboer op 01-12-2008 21:56 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
[ Voor 19% gewijzigd door NeoMe op 01-12-2008 22:05 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik zou het gewoon doorzetten naar je rechtsbijstand verzekering als je die hebt.
[ Voor 80% gewijzigd door BCC op 01-12-2008 22:09 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Ja, ik krijg een melding van Securom met een link naar de securom website.Dekaasboer schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:54:
Kan jij met zekerheid stellen dat het aan dat securom ligt?
Ja, alles is up to date.Heb je ook al je drivers geupdate of naar de rest van je systeem gekeken?
Maar die zie je pas als je de verpakking al hebt geopend en je het spel niet meer terug kunt brengen. In zo'n geval zijn de voorwaarden niet rechtsgeldig. Bovendien staat in de voorwaarden dat die alleen gelden in de USA.En juridisch gezien, je hebt bij het installeren van het spel wel de algemene voorwaarden moeten accepteren.
Dat gaat me waarschijnlijk 10x zoveel kosten als het spel waard is.BCC schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:04:
Ik zou het gewoon doorzetten naar je rechtsbijstand verzekering als je die hebt.
Ik heb over de rechtsgeldigheid van de digitale kleine lettertjes al dit interessante verhaal gevonden, misschien dat iemand anders er wat aan heeft.
[ Voor 25% gewijzigd door Kurgan op 01-12-2008 23:24 ]
Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time
Het nederlandse recht staat idd gelukkig boven alle rare voorwaarden die fabrikanten bedenken.Kurgan schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:19:
Maar die zie je pas als je de verpakking al hebt geopend en je het spel niet meer terug kunt brengen. In zo'n geval zijn de voorwaarden niet rechtsgeldig. Bovendien staat in de voorwaarden dat die alleen gelden in de USA.
Als je er niet voor verzekerd bent wel.Kurgan schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:19:
Dat gaat me waarschijnlijk 10x zoveel kosten als het spel waard is.
[ Voor 20% gewijzigd door BCC op 01-12-2008 23:28 ]
En wat denk je dat voor Ubisoft de volgende melding op de buitenkant van de box inhoudt: "NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-RW and virtual drives."Kurgan schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:19:
Maar die zie je pas als je de verpakking al hebt geopend en je het spel niet meer terug kunt brengen. In zo'n geval zijn de voorwaarden niet rechtsgeldig. Bovendien staat in de voorwaarden dat die alleen gelden in de USA.
Warmee ik niet wil zeggen dat je je er sowieso bij neer moet leggen.
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 03-12-2008 18:27 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Sinds wanneer zijn Engelse teksten rechtsgeldig in een land waar de voertaal Nederlands is?Fuelke schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:26:
[...]
En wat denk je dat voor Ubisoft de volgende melding op de buitenkant van de box inhoudt: "NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-RW and virtual drives."
Warmee ik niet wil zeggen dat je je er sowieso bij neer moet leggen.
En daarnaast zijn er ook genoeg mensen die geen Engels kunnen lezen.
[ Voor 9% gewijzigd door job op 03-12-2008 18:30 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Wat je nog even kan proberen als je vanuit dat oogpunt denkt:
-firmware update. (ken een gozer waarbij dat hielp)
-andere dvd speler/ brander proberen
-virtualisatiesoftware uitzetten (deamon tools ed.)
- Arnoud Engelfriet
- Registratie: Augustus 2002
- Laatst online: 23-11 19:09
Die tekst zou kunnen worden gezien als een waarschuwing, zodat je niet redelijkerwijs mag verwachten dat het spel op jouw PC zal werken. Maar 't is een algemene tekst waar je verder weinig mee kant dus het lijkt me niet heel sterk.
Mail me even (arnoud@engelfriet.net) als je behoefte hebt aan een blafbrief richting de winkelier. Gratis - 't is bijna sinterklaas tenslotte.