Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
goedenavond mensen,

mijn probleem is het volgende:

sinds een paar weken heeft mijn 2 jaar oude W810i de neiging om soms gewoon uit te vallen, opnieuw opstarten en er lijkt niks meer aan de hand. maar gisteren gaf hij het echt op, toen ik hem opnieuw op wilde starten ging het scherm alleen wit knipperen en meer gebeurde er niet :'( batterij eruit, sim eruit etc. hielp allemaal niet! het is nu zo dat als ik hem aan probeer te zetten het lampje boven (van infrarood denk ik) een keer of 7 knippert, daarna flikkert het scherm 1 keer wit en daarna begint het riedeltje weer opnieuw...

volgens de persoon in de telecomwinkel kon ik proberen om mijn telefoon te synchroniseren met Outlook, zodat ik via daar mijn tel.nummers kon back-uppen (heb de nummers van de laatste 2 jaar alleen maar op telefoon staat en nooit gekopieerd naar sim: dom, ik weet het 8)7 :X) maar dat op heden is dat ook nog niet gelukt en vind windows vista mijn telefoon niet...

nu is mijn vraag dus: kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen en mijn telefoonnummers (en eventueel nog meer) te redden??

alvast bedankt voor het lezen :)

groeten, Remco

Verwijderd

Topicstarter
een kleine toevoeging:

PC Suite kan de telefoon ook niet vinden, kabeltje nog zo goed als nooit gebruikt, dus ga er vanuit dat die gewoon werkt... maar synchroniseren met Outlook via dit programma wil dus ook niet ;(

en misschien dat de Update Service helpt, maar ben bang dat ik daarmee mijn contacten kwijtraak, dat die overschreven worden door de nieuwe firmware-versie!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 21:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
kickje :)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zeg je nummers maar vaarwel, of iemand moet met een briljante ingeving komen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Een rood knipperend lichtje bij het infrarood poortje, of bij de aan/uit knop betekend bijna altijd dat je het toestel softwarematig is vastgelopen.

Die probleem kan alleen maar worden opgelost met een software update. Ik weet niet of dat soort updates mogelijk zijn met SonyEricsson Update Service, maar als niet, dan moet je het even door een SonyEricsson Service Point.

Één ding kan ik je wel beloven, je contacten ben je kwijt.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:31:
Een rood knipperend lichtje bij het infrarood poortje, of bij de aan/uit knop betekend bijna altijd dat je het toestel softwarematig is vastgelopen.

Die probleem kan alleen maar worden opgelost met een software update. Ik weet niet of dat soort updates mogelijk zijn met SonyEricsson Update Service, maar als niet, dan moet je het even door een SonyEricsson Service Point.

Één ding kan ik je wel beloven, je contacten ben je kwijt.
ik dacht dat je met de SE Update Service je firmware kon updaten, weet niet of je dat bedoelt met een software update?? (om die vastloper op te lossen)

dat Service Point zit in Enschede (The Phone House), waarschijnlijk ga ik daar morgenavond even naartoe :)

hoop trouwens niet dat je gelijk hebt dat ik alles kwijt ben :| :/ |:( :'(

Verwijderd

Topicstarter
reactie van SonyEricsson zelf op mijn probleem:

"U kunt doormiddel van de Sony Ericsson PC Suite synchroniseren met outlook, echter dient hiervoor het toestel aan te staan. Als u het toestel niet krijgt opgestart is het niet mogelijk contacten te synchroniseren. U kunt wel een software update uitvoeren als het toestel uit staat. Echter gaan dan inderdaad de gegevens verloren."
Pagina: 1