Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik loop al een tijd rond met een probleem wat ik zeer storend aan mijn telefoon vind. Mijn nokia 6500 slide valt plots zomaar uit en gaat dan weer aan als ik bezig ben met een sms stuur of bel. Ik heb echt geen flauw idee wat hiervan de oorzaak is. Aan mijn accu kan het niet liggen omdat ik 2 verschillende accus voor mijn nokia heb en met beide accus hetzelfde probleem krijg. Ik wil mijn telefoon liever niet opsturen om hem te laten repareren, aangezien ik dan al mijn bestanden in mijn telefoon kwijt ben en reparatie meestal een hele lange tijd duurt. Heeft iemand hier wel eens problemen mee gehad? En heeft iemand daarop een oplossing gevonden?

Alvast bedankt!! :)

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:05
Ga naar een Nokia Service Center. Dan kunnen ze het probleem beoordelen en kun je ter plekke beslissen of je de telefoon laat repareren. Tevens kunnen zij regelen dat je bestanden bewaard blijven.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Kijk even in het 6500 topic, veel voorkomend probleem, ik had het op mijn 6300 ook. Even langs een NSP inderdaad, zijn zetten de software/firmware er opnieuw op, dan werkt je telefoon weer prima.

Wel eerst ff een backup maken. :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gewoon een backup maken je gegevens en `m laten opsturen...

Niet moeilijk doen. Dingen kunnen nou eenmaal kapot en dat moet je `m gewoon eventjes laten repareren. Een Nokia Service Point is natuurlijk ook een goeie mogelijkheid, als die in de buurt is...

Maar, in ieder geval even een je gegevens backuppen... Ten alle tijden!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"