AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Dit is wel een bizar fenomeen, voor de rest van de PC zou het niet moeten uitmaken wat voor koeler er op zit.
Je heb dus hierna de stockkoeler opnieuw gemonteerd en toen was het wel weer goed?
Je zou denken dat de koeler dan ergens contact maakt met je Mobo of iets dergelijks waardoor deze problemen optreden.
Je heb dus hierna de stockkoeler opnieuw gemonteerd en toen was het wel weer goed?
Je zou denken dat de koeler dan ergens contact maakt met je Mobo of iets dergelijks waardoor deze problemen optreden.
* PSN=Chef_NL** *
Yup als ik de kaart eruit haal, oude koeler erop dan is alles opeens wel goed
. Klopt daar heb ik ook even aan gedacht, maar hij komt niet tegen het moederbord aan.
Zou het kunnen dat het achterste paneeltje wat wel tegen de kaart aanzit de kortsluting maken?
Heb wel een pic van de achtergrond maar kan hem helaas hier niet plaatsen..
Zou het kunnen dat het achterste paneeltje wat wel tegen de kaart aanzit de kortsluting maken?
Heb wel een pic van de achtergrond maar kan hem helaas hier niet plaatsen..
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Verwijderd
Het enigste dat ik kan bedenken is dat de kaart niet helemaal in het slot zit. Waardoor er maar 4 PCIe lanes beschikbaar zijn.