Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP Tablet 2005]nLited install pakt serial niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:50
Op mijn Lenovo X60 tablet wil ik een reinstall doen van XP Tablet Edition 2005. De door Lenovo meegeleverde versie hiervan bevat naar mijn idee teveel meuk, dus ik doe liever een schone install.

Ik heb een ISO van Tablet Edition 2005 van MSDNAA gehaald, maar die versie ondersteund mijn HDD controller niet en crasht halverwege. Met nLite heb ik de driver erin gegooid en installeren daarna lijkt prima te lukken. Halverwege wordt de officiele serial echter niet geaccepteerd, en na het skippen van het invoeren daarvan installeert Windows doodleuk XP professional ipv XP Tablet Edition.

Uit Technet haalde ik dat het nuttig kon zijn om de serial in een unattended installatie mee te bakken, maar ook dat maakte niets uit. Ook SP3 wel of niet slipstreamen maakt niets uit. Ik gebruik een schone ISO van Tablet Edition die van MSDNAA komt en verder laat ik alles in nLite staan. nLite schijnt Tablet Edition wel te ondersteunen, er zijn blijkbaar meer mensen waar het wel gelukt is.

Iemand een idee?

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:50
bump O-)