CGI Error

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 13:20
CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers.

Deze error krijg ik bij mijn contactformulier. Iemand enig idee wat hier fout gaat?

Als het bericht nu weer niet goed staat hier dan weet ik het niet, het is geen programming volgens mij want het is geen perl of C++.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

CGI is vaak PERL :)

Je contactformulier post waarschijnlijk naar een cgi script?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 13:20
BtM909 schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:47:
CGI is vaak PERL :)

Je contactformulier post waarschijnlijk naar een cgi script?
Ja klopt! Ik probeer het door te linken naar die cgi alleen dan krijg ik die error :(. Maar goed het bericht staat hier dus weer niet goed dus zal het maar verplaatsen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat doe ik wel voor je, als je hier in de openingspost iig een relevant stuk code toevoegt waaraan je denkt dat het ligt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Volgens mij was -NMe- duidelijk zat. Neem ook even een kijkje in onze Quickstart, want dit is niet de manier om hier een topic te openen. En al helemaal niet om te her-openen. Dit topic is nog kariger en voorzien van nog minder informatie dan je vorige.

Btw; info via msn/mail vragen is niet gewenst hier. Dat doet het complete nut van een forum teniet; zo leren andere users die je topic eventueel ooit vinden er natuurlijk ook niets van en we zijn geen persoonlijke helpdesk.

[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 01-12-2008 20:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.