fusion 2.0 korting

Pagina: 1
Acties:

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:32
momenteel kan je bij vmware fusion 2.0 kopen aan 33,67 € in plaats van 67,35€. Het gaat om een cybermondaydeal actie. nu de vraag is, kan ik dat al aanschaffen en pas later activeren wanneer ik mijn imac gekocht heb? het gaat om een electronic software download. ik veronderstel dat na bevestiging van de betaling dat ik van vmware een mailtje krijg met een unieke downloadlink? maar zoals gezegd, momenteel heb ik nog een windows pc

Verwijderd

bartmaniac schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:12:
momenteel kan je bij vmware fusion 2.0 kopen aan 33,67 € in plaats van 67,35€. Het gaat om een cybermondaydeal actie. nu de vraag is, kan ik dat al aanschaffen en pas later activeren wanneer ik mijn imac gekocht heb? het gaat om een electronic software download. ik veronderstel dat na bevestiging van de betaling dat ik van vmware een mailtje krijg met een unieke downloadlink? maar zoals gezegd, momenteel heb ik nog een windows pc
Dat kan, zodra jij hem koopt, krijg je een speciale key speciaal voor jou.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Er is bij VMware een algemene download link (je moet je wel even registreren wil je daar kunnen downloaden). Het enige wat van belang is is de license key. Als er een nieuwe versie is dan download en installeer je die. De installer neemt automatisch de huidige license key mee, je hoeft bij een update geen nieuwe key in te voeren. Als je bij VMware zelf besteld krijg je een mailtje met daarin je key en de downloadlink (dezelfde als waar je de probeerversie vandaan kunt halen). Licentie is op die manier ook achteraf makkelijk te wijzigen zodat je heel makkelijk van een probeerversie naar een volledige versie kunt overstappen zonder dingen als een herinstallatie. Een erg gebruiksvriendelijke manier imho.