Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office 2003] Installatieprobleem op Quadcore cpu *

Pagina: 1
Acties:

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik heb via mijn werk de officiële versie van Office 2003 met licentie, maar ik kan het niet installeren. Zou te maken hebben met de cpu, Q6600 hier. OS is Windows XP SP3. Naar het schijnt bestaan er patches om dit euvel te verhelpen. Zou iemand mij kunnen helpen of de link kunnen bezorgen waar ik deze patches kan vinden? Heb al gezocht op de Windows-site, maar nog niet gevonden wat ik zocht.

Verwijderd

je bent wel wat karig met informatie
welke fout krijg je tijdens de installatie, wat staat er in de windows logs, installer logs?
wat daar vermeld wordt, kan je als hint gebruiken bij het zoeken naar een eventuele patch.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik kom helemaal geen referenties tegen van Office 2003 icm je CPU type. Derhalve wordt het vrij lastig een schijnbare patch te vinden :)

Even wachten op de info die _heretic_ vraagt dus :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Lijkt me sterk. Ik draai met dezelfde CPU en software. Werkt vlekkeloos.

• Hurtebise
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:30:
je bent wel wat karig met informatie
welke fout krijg je tijdens de installatie, wat staat er in de windows logs, installer logs?
wat daar vermeld wordt, kan je als hint gebruiken bij het zoeken naar een eventuele patch.
"Kan dit installatiepakket niet openen. Neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is." Zelfde bericht bij OWC10.msi, OWC11.msi, PRO11.msi. Bij Setup.exe opent hij even zwart venster (dos) dat onmiddellijk weer sluit.

Mmm, zag deze thread: [XP] Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer ...*
Lijkt er wel sterk op. Maar is die installer al niet verouderd?

[ Voor 10% gewijzigd door Hurtebise op 01-12-2008 20:41 ]

Verwijderd

voor windows xp sp3 is windows installer 3.1 de meest recente versie. je kan die eens proberen te herstellen/herinstalleren.
misschien is het msi bestand inderdaad corrupt, maar dat lijkt me weinig waarschijnlijk.

Verwijderd

Ik meen me te herinneren dat ik laatst ook zo een melding gekregen heb... Ik dacht dat mijn partitie toen te vol was.

• Hurtebise
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:40:
Ik meen me te herinneren dat ik laatst ook zo een melding gekregen heb... Ik dacht dat mijn partitie toen te vol was.
Genoeg plaats op de partitie hoor.
Pagina: 1