Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grabit download zakt in

Pagina: 1
Acties:

• Erik888
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik download via onsbrabantnet en heb sinds enige tijd problemen met downloaden. Ondertussen ben ik zover dat Grabit wel werkt, maar zeker niet vlekkeloos. Het downloaden start bij het opstarten prima, maar zakt binnen enkele seconden terug naar een snelheid tussen de 0 en 10 KB/s.
Ik draai op Vista 32bits en gebruik Grabit 1.7.2 beta3, er is geen user en wachtwoord nodig. Iemand bekend met dit probleem? :?

Verwijderd

Ligt het niet aan de ISP?
Ik zelf heb daar ook last van maar goed het is algemeen bekend bij UPC dat je als 'heavy user' tot wel 70% wordt afgeknepen in de download snelheid.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 13:40
Probeer beta 2 van Grabit eens? Heb zelf ook problemen gehad met beta 3.

• Erik888
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:45:
Ligt het niet aan de ISP?
Ik zelf heb daar ook last van maar goed het is algemeen bekend bij UPC dat je als 'heavy user' tot wel 70% wordt afgeknepen in de download snelheid.
Dit ligt niet aan de ISP, ik heb eerder probleemloos gedownload totdat ik mijn router (linksys WRT54G) heb gerestored naar de default settings. Alles doet het probleemloos, ik hoor op andere forums ook geen probleem over onsbrabantnet. Ik heb zojuist zelfs een tijdelijke payserver (smsusenet) geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Ik heb naast Grabit ook SABnzbd+ 0.4.5 geprobeerd. Ik heb mijn virusscanner (Avast) uitgezet. Ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet.

• Erik888
Het probleem is opgelost, in Grabit kun je aanvinken dat er gebruik gemaakt moet worden van SSL. Volgens mij was dit voorheen niet nodig bij OBN.
Allen bedankt voor het meedenken.
Groet, Erik

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-11 15:11
Oeps knop bleef hangen ofzo staat er nu 2x...

[ Voor 74% gewijzigd door Cave_Boy op 23-12-2008 10:41 ]

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-11 15:11
Pagina: 1