Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JOYSTICK]Logitech Attack 3 reageert niet goed meer.

Pagina: 1
Acties:

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Mijn Logitech Attack 3 heb ik inmiddels bijna 2 jaar en tot een maand geleden alleen gebruikt sporadisch voor Flight Simulator 2004. Sinds enkele weken speel ik ook racespellen met de joystick, waarbij de joystick veel intensiever gebruikt wordt.

Sinds gisteren reageren de knoppen op de stick van mijn Logitech Attack 3 niet goed meer, als ik de stick iets naar links houd. De knoppen op de voet blijven wel goed reageren. Het maakt niet uit wat ik speel; ook in de testsoftware van Logitech reageren de knoppen niet goed.
Ook op een andere PC geeft de joystick hetzelfde probleem. In beide gevallen maak ik gebruik van de drivers behorende bij de Logitech Gaming Software v5.02.

Ik ben zelf bang dat het een mechanisch probleem is, maar voor ik begin met het ding open te schroeven heb ik de volgende vraag:
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad en mij kan vertellen hoe ik het op kan lossen?

Ik kan hem wel openschroeven, maar dan bestaat de kans dat ik hem helemaal niet meer dichtkrijg en dan doet ie helemaal niks meer..... :)

[ Voor 14% gewijzigd door van.der.schulting op 01-12-2008 15:51 ]