Toon posts:

[vraagje]hoe verbang ik een tobo van een AcerAspire 9423WSMi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou goed,

Ik heb net m'n scharniertje gefixt maar ik ben nooit uit mijn ToBo probleem gekomen.

Ik vraag het me af of het uberhaupt wel mogelijk is om een ToBo te vervangen van deze Aspire.

Weet iemand of het mogelijk is en kan diegene ook vertellen hoe ik dit moet doen?

Sorry voor mijn n00b zijn by the way :p

groet

Quincy

Verwijderd

Topicstarter
nope en nope jammer genoeg

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat lukt er dan niet? Heb je geen strip boven het toetsenbord dat je los kan halen? Geef eens wat meer info aub. Wat heb je geprobeerd?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Groeten doen we in ieder geval niet op GoT.

Zoals ik in mijn sluitmessage al aangaf, probeer eens de service manual in handen te krijgen. In ieder geval gok ik dat er onderin een schroef (of meerdere) zitten met een "K" of dergelijk erbij (K van Keyboard). Die zul je er in ieder geval uit moeten halen. Dan moet je goed kijken hoe je hem er uit wipt. Bij mijn Asus weet ik dat ik 3 stukjes bovenin het toetsenbord weg moet drukken.

Trek in ieder geval je toetsenbord er voorzichtig uit vanwege de flatcable eronder. Deze zul je los moeten halen door het plastic houdertje "open" te schuiven zodat de kabel er uit gaat, geen grote kracht zetten op het eruithalen van deze kabel in ieder geval.

Mogelijk kun je ook even Acer bellen.

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:39
Uit ervaring zijn de service manuals van Acer niet eenvoudig te vinden via internet. Deze worden namelijk vaak op verzoek van Acer weer verwijderd. Wat ik voor je heb gevonden is een internetpagina waarvan een Acer Gemstone serie de keyboard wordt vervangen. Link

Mogelijk dat je aan de hand van deze beelden kan interpreteren welke schroefjes dienen te worden los gedraaid.
Pagina: 1