Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bug of Feat? Forumfilter werkt niet binnen hoofdgroep

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Ik heb een forumfilter ingesteld, zodat ik alleen de voor mij interessante fora zie. Werkt prima enzo, geen klachten. Wat mij opviel, is dat het forumfilter niet actief is binnen een hoofdgroep, zoals General Chat, hierin worden alle fora getoond, inclusief degenen die ik niet wil zien. Ik wist niet zeker of dit een bug of feature betreft, dus ik dacht, ik meld het even :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Da's eigenlijk een feature zodat mensen die alle fora in een HG filteren toch een link hebben om snel bij die fora te kunnen komen.

Intentionally left blank

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
crisp schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:56:
Da's eigenlijk een feature zodat mensen die alle fora in een HG filteren toch een link hebben om snel bij die fora te kunnen komen.
Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Een voorbeeld: Ik heb het forumfilter ingesteld zodat deze Werk en Inkomen, Wetenschap & Levensbeschouwing en Vervoer filtert uit General Chat. De genoemde fora zijn inderdaad onzichtbaar in de index, maar worden wel zichtbaar zodra je de hoofdgroep zelf bekijkt, in dit geval General Chat.

Wat jij denk ik bedoelt, is het zichtbaar zijn van alle hoofdgroepen op de index, ondanks dat alle fora van een bepaalde hoofdgroep zijn uitgeschakeld (er is wel een pref die de lege hoofdgroepen alsnog verwijdert, zoals ik kortgeleden achterkwam :p )

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

nee, dat bedoelt crisp niet ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Weet je dat zeker? :p Of ik begrijp crisp verkeerd, wat natuurlijk ook kan (kans is wel heel klein hoor!) :p

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het is een feat om via het overzicht van de HG snel naar ieder forum te kunnen, ook als dat forum in je filter staat. Het is dan ook redelijk zinloos om te gaan filteren op die paar fora die in de individuele HG's staan.

Snappie?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Dat was mijn vraag dus, of het een bug of feat was, maar het lijkt het laatste dus te zijn :p

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.