Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Is het mogelijk om 2 simkaarten hetzelfde telefoon nummer te geven? Deze zullen echter alleen actief staan wanneer deze in een telefoon zitten. Er zal een primaire en een secundaire zijn zodat wanneer beide simkaarten actief staan alleen de primaire simkaart afgaat..

Dacht dat ik hier ooit iets over had gelezen maar kan het niet terug vinden..

Het zit namelijk zo; Heb een simkaart gekregen met een abonnement deze mag ik gebruiken maar sluit zelf ook een nieuwe af aangezien mijn 2 jarige abonnement is afgelopen.. Graag zou ik beide simkaarten op 1 telefoonnummer hebben zodat ik deze beide kan gebruiken.. ;)

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

Nee, wat jij wilt kan niet je kan wel een duosim nemen bij dezelfde provider, dan krijg je een 2e simkaart met dezelfde abonnementen als op de 1e simkaart, en dan betekend het zodra een toestel uit staat je het andere wel gewoon kan gebruiken in een willekeurig toestel.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:27

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Met 2 abonnementen zal je dit niet gaan lukken.

Er bestaat wel zoiets als 2 simkaarten bij 1 abonnement (en dus telefoonnummer) maar je hebt dan géén primaire en secundaire, dus je mag maar 1 simkaart actief hebben (telefoon aan, andere dus uit).

Je zou eventueel wel het ene telefoonnummer kunnen doorschakelen naar de andere, maar dat werkt alleen voor binnenkomende oproepen, niet voor uitgaande...

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ja het kan, maar niet zoals jij het wil :)
Ik heb zelf ook 2 simkaarten van T-mobile, alleen moet je ze niet allebei aan hebben staan, want dan wisselt het nog wel eens welke telefoon over gaat.(mobiel dat zich als laatste heeft aangemeld op het netwerk)

Edit: had je post niet helemaal goed gelezen, dus wat de poster boven me al zegt.. dat kan niet met 2 abo's

[ Voor 17% gewijzigd door Xof op 01-12-2008 13:51 ]

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
google levert toch best wat info op!

en het kan dus wel

• Xof

Xof

joosd schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:55:
google levert toch best wat info op!

en het kan dus wel
Dat is weer wat anders, dat is 2 simkaarten in 1 telefoon met een ander nummer.

Verwijderd

Topicstarter
Met andere woorden, zoals ik het graag wil kan het niet?

• Xof

Xof

Inderdaad dat is niet mogelijk.

Verwijderd

http://www.dual-sim.nl/

Check dit maar eens.

Ik overweeg het ook om te doen heb twee nummers maar wel bij dezelfde provider

• Xof

Xof

Ja op die manier is het idd wel mogelijk, maar dan heeft hij wel twee aparte nummers.
Misschien dat hij dit ook wil, maar dan is zijn verhaal nogal onduidelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:50:
http://www.dual-sim.nl/

Check dit maar eens.

Ik overweeg het ook om te doen heb twee nummers maar wel bij dezelfde provider
Dit is niet wat ik bedoelde, maar hoogst waarschijnlijk wel een handige oplossing.

Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1