Google search resultaten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41
Sinds kort ben ik werkzaam bij een onderzoek, en nu heb ik hiervoor een website in het leven geroepen. De bedoeling van de website is het werven van proefpersonen voor de studie (effecten van voeding op de bloeddruk).

Nu hebben we de afgelopen week geadverteerd in een krant (paginagrote advertentie) waarbij we ook de link van onze website vermelden. Deze week kreeg ik enkel telefoontjes binnen van mensen welke me wisten te vertellen dat de website niet werkt.

Wat nu (volgens mij) gebeurd is dat men het adres in de google search invoeren, zo komen dan echter niet op onze site uit, maar op de site van een drukker.

Website welke ik gemaakt heb is: http://propres.nl

Ik heb de site aangemeld in google. Ook heb ik een sitemap doorgevoerd, daarnaast maakt het gebruik van friendly URL's. En last but not least heb ik een hele zooi keywords toegevoegd. Toch verschijnt de site nog niet in de resultaten van google.
Nu weet ik dat google zijn eigen agenda bepaald, en dat het mogelijk is het indexeren te versnellen door te linken vanaf andere sites. Maar eerlijk gezegd weet ik geen enkele site welke zou kunnen linken naar de website welke ik gemaakt heb. Het betreft nogal een specifiek onderwerp. Nu heb ik naar de mogelijkheid gekeken voor het kopen van een backlink naar de site, maar dat lijkt me eerlijkheidshalve ook niets.

Zijn er nog andere opties welke ervoor kunnen zorgen dat ik de site vandaag of morgen krijg aangemeld? De volgende advertentie wordt namelijk morgen geplaatst en ik zit enigszins met mijn handen in het haar nu.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Meld je site hier ook even aan en upload je sitemap, naar mijn weten is dat de snelste manier om je site in de resultaten van Google te krijgen

https://www.google.com/webmasters/tools/dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
Sjengcity schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:45:
Meld je site hier ook even aan en upload je sitemap, naar mijn weten is dat de snelste manier om je site in de resultaten van Google te krijgen

https://www.google.com/webmasters/tools/dashboard
Dit is de eerste stap welke ik ondernomen heb, maar helaas nog geen resultaat opgeleverd. Het is alweer zo'n 7 dagen geleden dat ik de site op bovenstaande link heb aangemeld.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paradoXical schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:52:
[...]

Dit is de eerste stap welke ik ondernomen heb, maar helaas nog geen resultaat opgeleverd. Het is alweer zo'n 7 dagen geleden dat ik de site op bovenstaande link heb aangemeld.
Dit kan rustig een paar weken of een maand duren en is zover ik weet niet te versnellen.

[edit]behalve misschien met 'veel' inkomende links zoals mijn onderbuurman al aangeeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paradoXical schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:52:
[...]

Stel jij meld je aan op een nieuws-site (Bijv social bookmarking) dan heb je kans dat je binnen een uur al geindexeerd wordt.

Je moet zorgen voor backlinks. Met backlinks gaat google je ook vanzelf vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Wat geeft de Google Webmasters Tool aan als je naar de details van je sitemap kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
Sjengcity schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:27:
Wat geeft de Google Webmasters Tool aan als je naar de details van je sitemap kijkt?
http://propres.nl/google-sitemap.html is mijn sitemap.
Hij geeft enkel aan dat er een waarschuwing bestaat voor het feit dat alle pagina's dezelfde prioriteit hebben. Het enige wat ik echt belangrijk vind op dit moment is dat de site in de resultaten verschijnt op het moment dat iemand propres.nl invoert in google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:55:
[...]

Stel jij meld je aan op een nieuws-site (Bijv social bookmarking) dan heb je kans dat je binnen een uur al geindexeerd wordt.

Je moet zorgen voor backlinks. Met backlinks gaat google je ook vanzelf vinden :)
Ok, dat was zover duidelijk. Maar waar vind ik snel, goedkoop en betrouwbaar een goede backlink ;) Ik bedoel, de website van de Uni hier heeft ook niet echt een nieuwsgedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
paradoXical schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:53:
[...]
http://propres.nl/google-sitemap.html is mijn sitemap.
Hij geeft enkel aan dat er een waarschuwing bestaat voor het feit dat alle pagina's dezelfde prioriteit hebben. Het enige wat ik echt belangrijk vind op dit moment is dat de site in de resultaten verschijnt op het moment dat iemand propres.nl invoerd in google.
Als je naar https://www.google.com/webmasters/tools/ gaat kun je je website kiezen en dan links in het menu voor sitemaps kiezen. Daar zie je dan je ge-uploade sitemaps staan en kun je op details kijken. Op die manier kun je zien of er al pagina's geindexeert zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 16:33
Geduld is het sleutelwoord... niet alle processen zijn te versnellen van Google. Ten eerste wordt je een aantal weken in een grote zandbak gegooid, zodat google je inhoud kan beoordelen. Na deze periode wordt je opgenomen in de SERP, maar moet je nog wel geduld hebben tot je boven aan staat. Je hebt nu dik kans dat dit topic op GoT hoger rankt op propres.nl dan je eigen site.

offtopic:
zie nu dat got geheel 'disallowed' is... waarom eigenlijk?

[ Voor 9% gewijzigd door Nielsvr op 01-12-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Google levert o.a. dit op:

"Adding sitemap and rewrite problem - Etomite Support Forums "

Is het wel handig om de naam van je site op allerlei forums te noemen? Welliswaar verschijnt hij zo wel in Google, maar als er rel=nofollow tags worden gebruikt, dan ben je nog nergens.

Google duurt idd even, je zou wellicht een Google Adwords accountje kunnen instellen met een aantal steekwoorden.

Zoals hierboven ook al wordt geopperd, is het aanmelden op social bookmarking sites. Je zou je site even kunnen melden op nujij.nl, ekudos.nl, watvindenwijover.nl etc. Ook zou je misschien een aanmelding kunnen krijgen op een van de startpagina dochtersites. In elk geval, moet je een beetje creatief zijn, er zijn mogelijkheden genoeg.

p.s.: Je xml sitemap heeft de extensie .html. Gaat dit wel goed?

[ Voor 4% gewijzigd door Noork op 01-12-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Noork schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:59:
Google levert o.a. dit op:

"Adding sitemap and rewrite problem - Etomite Support Forums "
Waar haal je dit vandaan als ik vragen mag?
Is het wel handig om de naam van je site op allerlei forums te noemen? Welliswaar verschijnt hij zo wel in Google, maar als er rel=nofollow tags worden gebruikt, dan ben je nog nergens.
Kan nooit kwaad om ergens een linkje te plaatsen, ook niet op een forum. Als er rel=nofollow wordt gebruikt wordt er gewoon niet naar die link gekeken maar negatieve effecten heeft het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Sjengcity schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:03:
[...]
Waar haal je dit vandaan als ik vragen mag?
google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
Dit topic staat nu al bovenaan in Google ;)

De sitemap klopt verder, deze is zo door te voeren in Google ook. Geduld is soms een schone zaak, maar ik heb op dit moment het liefst snel resultaat!

Ik zal eens op zoek gaan naar social bookmark sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
Bedankt voor de tips.
Op het moment dat ik mezelf aanmeld voor adwords dan zou de site opgenomen moeten worden in de index? Ik kan op zich best wel een maand gebruik maken van deze service, aangezien dit niet ontzettend duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
paradoXical schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:30:
Dit topic staat nu al bovenaan in Google ;)

De sitemap klopt verder, deze is zo door te voeren in Google ook. Geduld is soms een schone zaak, maar ik heb op dit moment het liefst snel resultaat!

Ik zal eens op zoek gaan naar social bookmark sites.
Nu heb je nog niet verteld wat de Google Webmasters Tool zeg over je sitemap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
Sjengcity schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:49:
[...]

Nu heb je nog niet verteld wat de Google Webmasters Tool zeg over je sitemap...
Statistieken Sitemap
Totaal aantal URL's: 5
URL's geïndexeerd: 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
paradoXical schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:53:
[...]
Hij geeft enkel aan dat er een waarschuwing bestaat voor het feit dat alle pagina's dezelfde prioriteit hebben. Het enige wat ik echt belangrijk vind op dit moment is dat de site in de resultaten verschijnt op het moment dat iemand propres.nl invoert in google.
Niet echt van heel cruciaal belang, maar waarom zou je niet de index een prioriteit van 1.0 geven en de overige pagina's een prioriteit van 0.9 o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
paradoXical schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:01:
[...]
Statistieken Sitemap
Totaal aantal URL's: 5
URL's geïndexeerd: 0
En wanneer is hij voor de laatste keer gedowned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
Sjengcity schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:27:
[...]

En wanneer is hij voor de laatste keer gedowned?
Dat is 23 uur geleden gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
Op het moment dat ik een Google Adword account neem voor bijvoorbeeld 30 euro, zal google mijn site in dat geval ook meteen indexeren?

In dat geval zou het zeker de moeite waard zijn voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
paradoXical schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:17:
Op het moment dat ik een Google Adword account neem voor bijvoorbeeld 30 euro, zal google mijn site in dat geval ook meteen indexeren?

In dat geval zou het zeker de moeite waard zijn voor me.
Volgens mij staat dat er los van.
Pagina: 1