Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Rechtsklik -> Nieuw-> Tekstdocument weg*

Pagina: 1
Acties:

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:42

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Als ik op mijn bureaublad Rechtermuisklik -> Nieuw doe dan mis ik Tekstdocument. Nu wil ik deze functie graag terug hebben maar ik zou dus mijn god niet weten waar ik dat zou moeten doen, zal wel ergens in het register moeten en heb al wat gegoogeld maar kom er niet echt uit. Weet iemand wel hoe dit moet?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke OS wil je dit in?

edit:

[google=windows context menu create new document]

tweakui kan je zeker weten items weghalen, weet niet zeker of je ook kan toevoegen. Anders wordt het dus een registry hack.

Zie ook deze twee resultaten:
http://stackoverflow.com/...rer-new-context-menu-list
http://www.howtogeek.com/...r-installing-office-2007/

[ Voor 91% gewijzigd door BtM909 op 01-12-2008 11:41 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Sorry gaat hier om Vista

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je de rest van m'n post gelezen? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Ja ben nu beetje aan het klote met die register hack met die Nullfile zeg maar, maar die stond al bij notepad maar moet ff af en aanloggen. Laat het je zo weten.

Het is niet gelukt :( net even alle .txt register waarde vergeleken en die zijn nu het zelfde maar toch werkt het niet:(. Ik zal nog wel even aanklooien.

[ Voor 32% gewijzigd door SpeedfreakR op 01-12-2008 12:26 . Reden: Het werkt nog niet. ]