Toon posts:

Subwoofer plaatsing niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik heb in mijn slaapkamer een 2.1 Setje maar krijg erg weinig bass er uit als ik voor mijn beeldscherm zit.
Sta ik ergens anders in mijn kamer dan is de bass wel goed. Kan iemand mij adviseren waar ik het best mijn subwoofer neer kan zetten. Op de afbeelding is te zien hoe de situatie nu is.

Bij voorbaat dank.

Afbeeldingslocatie: http://student.hro.nl/0776339/opstelling.jpg

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:19
Zet de sub op plaats waar je wil luisteren, loop dan rond in de kamer waar je het geluid het best vind, zet daar de sub neer (werkt vaak wel redelijk).

Roomba E5 te koop

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:03
Dit is sowieso niet erg aan te raden, want nou trilt je hele pc...
Ik zou hem in een hoek van de kamer zetten, zodat het geluid de kamer in gestuurd word...
die van mij staat bij het voeteneind van mijn bied (dat recht achter mijn bureastoel staat paralel an mijn bureau) en dat klinkt (mijns inziens) goed.

Maar het is vooral smaak...

Even niets...

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zet dat ding weg van je PC, er zit namelijk nogal een aardige magneet in...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt kga hem dan ieder geval van me pc weghalen :)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

Shunt

Boe

als het goed is zit er een mooie afscherming op dat "magneetje" lees echt "tje" dus slecht voor je pc loopt wel los. ik zou dat subje op luisterhoogte zetten aangezien dat ding 90% van de tijd toch de midden tonen aan het spelen is die normaal ook gewoon van de speakers op luisterhoogte horen te komen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 10:34

JT

VETAK y0

Voor zover ik weet zijn meestal alleen de satellieten magnetisch afgeschermd...Sig69 heeft een goede methode genoemd voor de plaatsing. Hoeken is meestal af te raden voor muziek, vaak krijg je dan veel last van staande golven. Dat is een extreme versterking van een enkele frequentie (kort door de bocht).

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1