Toon posts:

MSI toont pc annex lcd-accessoire - suggestieve informatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na zijn nettops die de concurrentie met de Eee Box van Asus aan moeten gaan, toonde MSI zijn Wind Box, een mini-pc met een geheel andere vormgeving. De kleine computer wordt aan een tft-display bevestigd.
Pardon? Dit was juist een van de verkoop punten van de EEEBox, zie hier de foto's:
[url="http://www.arclink.com.tw...img/20080808113008759.jpg"]casing zelf[/url]
bevestiging casing 1
bevestiging casing 2
gemonteerd

Dus de hele opzet van het artikel is incorrect. De specs zijn zelfs gelijk, dus wat dat betreft is alleen het merk anders :S

Update:
Ik heb nu ook de Asus pagina gevonden waar ik het oorspronkelijk zag staan: link, de bevestiging is gewoon meegeleverd, heb hem zelf hier alleen wel staan, bevestiging aan de LCD tv ging niet in mijn geval (miste de gaten, boren leek me geen goed plan ;) ).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 10:40 . Reden: Asus bron geplaatst ]

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Hmm, je hebt gelijk, de Eee Box kan absoluut ook via vesa bevestigd worden. Ik was afgeleid door alle productfoto's van de Eee Box waar hij op de 'Wii-standaard' te zien is :)
Neemt niet weg dat het feit dat MSI met dit apparaat komt, nieuwswaardig is. Dat de specs gelijk zijn, doet daar niets aan af: vrijwel alle netbooks en nettops zijn hardwarematig identiek...