Heeft iemand een idee of (en hoe) het mogelijk is om de PIN-code van een SIM-kaart te verwijderen met een oude Nokia3310?
Heb je geen handleiding meer? Ik neem aan dat je de oude pincode nog wel weet? Dan kan je toch in het instellingen menu instellen dat je geen pincode meer wilt bij het aanzetten van je GSM?
Handleiding heb ik niet meer... De oude pincode heb ik, zeker, ik wil de kaart pin-loos hebben voor de Android-image op mijn Freerunner (kan [nog] geen pin-invoer aan). Ik heb gezocht in het instellingen-menu, maar daar heb ik de optie die je noemt niet kunnen vinden. Moet maar eens zoeken naar een PDF-handleiding online. (Tenzij jij me even kunt vertellen waar ik moet kijken
)
Gewoon in het menu "beveiliging". Daarin kun je de Pincode-vraag uitzetten.Paul_K schreef op maandag 01 december 2008 @ 07:49:
Handleiding heb ik niet meer... De oude pincode heb ik, zeker, ik wil de kaart pin-loos hebben voor de Android-image op mijn Freerunner (kan [nog] geen pin-invoer aan). Ik heb gezocht in het instellingen-menu, maar daar heb ik de optie die je noemt niet kunnen vinden. Moet maar eens zoeken naar een PDF-handleiding online. (Tenzij jij me even kunt vertellen waar ik moet kijken)
Trouwens, op iedere telefoon kun je je pincode veranderen, ook zonder dat je in het menu kunt komen. Dat doe je door **04*(oude pincode)*(Nieuwe code van 4 tot 8 cijfers)*(nog een keer de nieuwe code)# te typen. Dan zou je pin ook veranderd moeten zijn. Ik weet alleen niet of hij dan ook uitgeschakeld kan worden.
Ik zal dat vanavond als ik thuis kom eens proberen! :-)
En daarvoor zijn dus echt gewoon handleidingen....
Op het moment dat je de handleiding hebt uitgelezen mag je Google raadplegen.
Op het moment dat je de handleiding hebt uitgelezen mag je Google raadplegen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()